Mä haluan eron

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En saa kerrottua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
ap,mee hoitoon :headwall:

Ehkäpä se on parempi, että ap purkaa pahaa oloaan alkuun täällä kuin aamiaispöydässä!!
Mä en katsoisi elämässäni hetkeäkään ihmistä, jonka mielestä rentoutuminen = kaatokänni. Kakaramaista touhua.

ei sen tarttis alkaa muita haukkumaan :headwall:

Samaa mieltä

No ihan totta toi, mutta kaikilla palaa päreet joskus. Parempi ap:n pärrätä täällä kuin kotona pahimmat kiukut pois.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ukon tarvii???
Kyllä mä teen töitä ihan kuten ukkokin, huomasit varmaan, että esim. äsken mainitsin, että tänään on tehtävä vielä kaksi työtä.
Sepä tässä mättää, kun töitä tarvii tehdä AiNA mä haluan joskus tietää, että on oikeasti vapaa-aikaa, sellasta kun voi vastata puhelimeen pelkäämättä että se on työasia. Tai että voi mennä edes sukujuhliin -no niissä mä en nykyään käy, kun en jaksa sitä ryyppäämistä kattoa- ilman että joutuu puhumaan ytöasioita.
Oletko itse työpaikassasi kiinni 24/7

Varmaan teidän parisuhteen solmutkin aukeaisivat ilman eroa, jos saisitte nuo työasiat järjestettyä uudella tavalla. Yrittäminen on vaativaa ja rankkaakin, varmaan, omaa kokemusta ei ole, mutta yritän asettautua tässä teidän asemaan. Ajattelin, että jos voisitte järjestellä uudelleen niitä töitä niin, että saisitte välillä täysin työvapaan päivänkin. Ainakaan mun mielestä rahan ei pitäisi olla niin tärkeää, että sen varjolla työtä tehtäisiin ilman vapaapäiviä. Onnistuisko joku uusi systeemi tuon työn suhteen?

Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
Toivottavasti äijäs löytää reissuillaan jonku pantavan hyvännäkösen ja reippaasti fiksumman muijan itselleen, se ratkaisisi sunkin ongelmas.. loput niistä ongelmista voisit mennä hoitamaan johki 4 seinän sisäpuolelle..

Voi kuule, mä toivon että se kävis jossain reissuilla, mutta kun se saatana tunkee aina yöksi kotiin ja mä tosiaan tarttisin yöllä unta, kun teen töitä 7 päivää viikossa ja asun työpaikalla. Ei tosiaan riitä kiinnostus enää humalaisen kanssa keskusteluun. (ja toivon että se pantava olisit sinä, niint tiedät mitä seksi humalaisen kanssa on. Saat mitä tilaat, jos musta riippuu!!)
Mä en voi kun ihmetellä teitä, ei tältä palstalta tosiaan myötätuntoa vaikeisiin tilanteisiin heru ja sit välillä taas kannustetaan eroon kun ukko on kussu humalassa ohi vessanpytyn...jäiski siihen...

Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:
Ukon tarvii???
Kyllä mä teen töitä ihan kuten ukkokin, huomasit varmaan, että esim. äsken mainitsin, että tänään on tehtävä vielä kaksi työtä.
Sepä tässä mättää, kun töitä tarvii tehdä AiNA mä haluan joskus tietää, että on oikeasti vapaa-aikaa, sellasta kun voi vastata puhelimeen pelkäämättä että se on työasia. Tai että voi mennä edes sukujuhliin -no niissä mä en nykyään käy, kun en jaksa sitä ryyppäämistä kattoa- ilman että joutuu puhumaan ytöasioita.

Varmaan teidän parisuhteen solmutkin aukeaisivat ilman eroa, jos saisitte nuo työasiat järjestettyä uudella tavalla. Yrittäminen on vaativaa ja rankkaakin, varmaan, omaa kokemusta ei ole, mutta yritän asettautua tässä teidän asemaan. Ajattelin, että jos voisitte järjestellä uudelleen niitä töitä niin, että saisitte välillä täysin työvapaan päivänkin. Ainakaan mun mielestä rahan ei pitäisi olla niin tärkeää, että sen varjolla työtä tehtäisiin ilman vapaapäiviä. Onnistuisko joku uusi systeemi tuon työn suhteen?

On noita yritetty...
Mutta kun mieheh mielestä vaan fyysinen työ on työtä. Viikonloput siis ollaan pois työmaalta, mutta sillon mulla on sekä yrityksen että omat paperityöt pyöritettävänä.
Niitä mä en oo jaksanu enää aikoihin...Mun ruhtinaallinen 600 euron veronpalautus ulosmitataan ja sitärataa...Postin jaksan avata kerran kuussa ja perintätoimistosta/ulos otosta tulevat vähän useemmin.
Jos se pahuksen työpaikka olis edes kauempana, siitä pääsis fyysisesti eroon niin, että vois kotona levätä, mutta kun se on pihalla, se johtaa siihen, ettei siitä pääse koskaan irti:(.

Toivottavasti äijäs löytää reissuillaan jonku pantavan hyvännäkösen ja reippaasti fiksumman muijan itselleen, se ratkaisisi sunkin ongelmas.. loput niistä ongelmista voisit mennä hoitamaan johki 4 seinän sisäpuolelle..

Voi kuule, mä toivon että se kävis jossain reissuilla, mutta kun se saatana tunkee aina yöksi kotiin ja mä tosiaan tarttisin yöllä unta, kun teen töitä 7 päivää viikossa ja asun työpaikalla. Ei tosiaan riitä kiinnostus enää humalaisen kanssa keskusteluun. (ja toivon että se pantava olisit sinä, niint tiedät mitä seksi humalaisen kanssa on. Saat mitä tilaat, jos musta riippuu!!)
Mä en voi kun ihmetellä teitä, ei tältä palstalta tosiaan myötätuntoa vaikeisiin tilanteisiin heru ja sit välillä taas kannustetaan eroon kun ukko on kussu humalassa ohi vessanpytyn...jäiski siihen...

:laugh: Säälittävää, ota akka itseäs niskasta kiinni ja tee niille asioille jotain, hae alkoton äijä jos ei jurrissa paneskelu huvita :laugh:

No niinhän mä just sanoin, että oon päättäny otta ja tehdä.
Oon päättäny ottaa sen eron.

Ukon tarvii???

On noita yritetty...
Mutta kun mieheh mielestä vaan fyysinen työ on työtä. Viikonloput siis ollaan pois työmaalta, mutta sillon mulla on sekä yrityksen että omat paperityöt pyöritettävänä.
Niitä mä en oo jaksanu enää aikoihin...Mun ruhtinaallinen 600 euron veronpalautus ulosmitataan ja sitärataa...Postin jaksan avata kerran kuussa ja perintätoimistosta/ulos otosta tulevat vähän useemmin.
Jos se pahuksen työpaikka olis edes kauempana, siitä pääsis fyysisesti eroon niin, että vois kotona levätä, mutta kun se on pihalla, se johtaa siihen, ettei siitä pääse koskaan irti:(.

No joo, jotain apua kyllä selvästi tarvitsisitte, kun on suhteita luotu jo ulosottoon ja perintätoimistoonkin. Oletko masentunut?

:laugh: Säälittävää, ota akka itseäs niskasta kiinni ja tee niille asioille jotain, hae alkoton äijä jos ei jurrissa paneskelu huvita :laugh:

Tai jos mä en jaksa sitä eroa, niin laitan kakatrat ja itteni autoon ja pajautetaan rekan alle, mut tätä paskaa mä en enää jaksa pätkääkään.
MÄ HALUUN ELÄMÄN ja kuule juopon ja kahden yrityksen hoitaminen ei todellakaan ole elämää.

Tämän keskustelun perusteella ap näyttäisi olevan ääriään myöten täynnä kotona olevaa tilannetta. Ota hetimiten miehesi kanssa puheeksi asia ja jos ero ratkaisee asian tee se välittömästi.

Ymmärrän kyllä miltä tuntuu hoivata "alkoholistia" vastoin tahtoaan mutta tietenkään heitteille ei saisi ketään jättää. Voit siirtää helposti vastuun miehellesi jättämällä hänet ja opastamalla "hoitoon" jos ei itse sitä ymmärrä tehdä. Kenenkään ei tarvitse olla toisen tukikeppinä jatkuvasti jos se vie itseltä kaiken energian.

Ukon tarvii???

On noita yritetty...

No joo, jotain apua kyllä selvästi tarvitsisitte, kun on suhteita luotu jo ulosottoon ja perintätoimistoonkin. Oletko masentunut?

Olen, mutta saan vaan sitä "kun olet noin hyvässä kunnossa, että jaksat ja tajuat hakea apua, et tarvitse mitään hoitoa"-tyylistä apua.
Ja terapeutti hokee miehen kanssa kilpaa, että ihmisen elämä on just sellasta, miksi se elämänsä' tekee. Mun elämä ainakin on täysin näköalatonta, tulevaisuus ei näytä yhtään sen paremmalta kun nykyhetkikään. Turvakodissa sanotaan, että sinne ei pääse, jos ei ole fyysisen väkivallan merkkejä ja mulla ei oo vaan voimat riittäny lähtemään, kun jotenkin se mies kuitenkin tuntuu yrittävän niin tosissaan, säälittää tiputtaa se maanpinnalle ja paukauttaa sille, että mä en jaksa tätä elämäntapaa enää...

Ukon tarvii???
Mä olen ja ymmärrän oikein hyvin, mitä tarkoitat. Just viime viikolla selvisi, että ensi vuonnakaan mulla ei ole oikeata lomaa. Toki voin pitää kesälomaa, mutta joudun lomallakin olemaan päivystysvalmiudessa. Rahaahan tästä huhkimisesta tulee, mutta oikeasti se raha on alkanut menettää merkitystään. Mitä haluaisin, on aika. Vapaa-aika. Edes yksi kokonainen viikonloppu, kun ei tarvitsisi tehdä lainkaan töitä. Mutta tämä on oma valintani ja jos alkaa liikaa tökkimään, voin ruveta lopettelemaan näitä hommia ja mennä palkansaajaksi jonnekin. Oletko ajatellut hankkia työpaikan jostain muualta? Siis toisen palveluksesta, jolloin sua koskisi työaikalaki ym oikeudet ja etuudet?

Pientä lynkkaus meininkiä täällä taas :/ Jos toinen on oikeesti niin uupunut ja väsynyt, että meinaa ittensä ja lapsensa tappaa, ni varmaan auttaa, että täällä hyökätään kimppuun urakalla :o Ap:lle voimia tilanteen selvittelyyn!

En ymmärrä ap:n lynkkausta. Minusta ap vaikuttaa fiksulta ihmiseltä. Ymmärrän hyvin ap:ta, vaikken edes itse ole alkoton ihminen. Känniset ihmiset ovat horjuvia, arvaamattomia, ällöttäviä, joskus jopa pelottavia. Ap:lla on rankka työ, ja ymmärrän että haluaa nukkua yönsä hyvin, ilman kännisen häirintää. Rakastatko miestäsi? Miehesi taitaa rakastaa sinua, mutta hänellä on alkoholiongelma. Lähtekää siitä. Alkoholismi on hyvin vaikea sairaus. Sinä et voi häntä parantaa.

Olen, mutta saan vaan sitä "kun olet noin hyvässä kunnossa, että jaksat ja tajuat hakea apua, et tarvitse mitään hoitoa"-tyylistä apua.
Ja terapeutti hokee miehen kanssa kilpaa, että ihmisen elämä on just sellasta, miksi se elämänsä' tekee. Mun elämä ainakin on täysin näköalatonta, tulevaisuus ei näytä yhtään sen paremmalta kun nykyhetkikään. Turvakodissa sanotaan, että sinne ei pääse, jos ei ole fyysisen väkivallan merkkejä ja mulla ei oo vaan voimat riittäny lähtemään, kun jotenkin se mies kuitenkin tuntuu yrittävän niin tosissaan, säälittää tiputtaa se maanpinnalle ja paukauttaa sille, että mä en jaksa tätä elämäntapaa enää...

Onko sulle tarjottu lääkitystä? Oletko kertonut terapeutille noista itsetuhoajatuksista? Ota nyt heti maanantaina yhteyttä terapeuttiisi, ja pyydä keskusteluaikaa ja noiden asioiden selvittelyyn apua. Kyllä sun pitää päästä pois tuosta tilanteesta, mutta se ei kai käy ihan heti... ehkä se ero olisi sekin hyvä ratkaisu :hug:

Kannattaa myös muistaa, että ap ei jättänyt ketään pihalle, vaan tämän kaverit olivat niin jurpoja, että töpsäyttivät pihalle, vaikka tiesivät, että lämmin tilakin on käytössä.
Eivätkä sitten edes tosiaan soittaneet, että pihalla on.

Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
Pientä lynkkaus meininkiä täällä taas :/ Jos toinen on oikeesti niin uupunut ja väsynyt, että meinaa ittensä ja lapsensa tappaa, ni varmaan auttaa, että täällä hyökätään kimppuun urakalla :o Ap:lle voimia tilanteen selvittelyyn!
Samaa mietin! Häpeäisitte edes kun tuollein kanalaumana kimppuun hyökkäätte... |O
Yleensä täällä kuuluu tuolaisen ap:n alotuksen jälkeen, että jätä se paska samantien, nyt jostain syystä käytiinkin ap:n kimppuun ja syytettiin sitä. :/
Jaksamista ap:lle, ja älä välitä näistä ymmärtämättömien ihmisten mielipiteistä :hug:

Ap:han on oikeasti avun tarpeessa. Tuolla lailla puhuu erittäin ahdistunut ja masentunut ihminen. Noilla tuntemuksilla pitäisi saada pitkä sairasloma, mielialalääkkeitä + keskusteluapua psykologin tai vastaavan kanssa.

Teiniangstistiksi mollaaminen ja esitystavan halveksiminen osoittavat ymmärtämättömyyttä finaalissa olevaa ihmistä kohtaan. Ahdistus ja masennus tuodaan esille kaikin tavoin, ja jos ei mene, tulee turhautuminen ja sen jälkeen ei ole takeita, mitä tapahtuu.

Ahdistunut ja masentunut ihminen vaan harvoin uskaltaa/kykenee hakemaan apua. Yrittää pärjätä liian pitkään itsekseen.

Ap on selvästi hyvin väsynyt ja masentunut. Et voi enää olla tuossa tilanteessa, tai ei hyvää seuraa. Nyt älä jätä eroa vain ajatuksiisi, vaan tee asialle jotain. Aluksi vaikka asumisero, sitten päätätte jatkosta. Nyt elämä uusiksi, et jaksa enää. Et miestä, et töitä. Olet selvästi hyvin stressaantunut. Yritä jaksaa!

Ja näin toistamme Jokelan tragediaa....ihminen pyytää apua ja täällä nauretaan. Ap, ihmettelin äsken mahdollisia mt-ongelmia. Sinä oikeasti tarvitset apua. Ja kyllä myös ymmärrän sua, itseänikin kyrsii kun ukko on humalassa...kun ei ole silloin niitä helpoimpia ihmisiä...

Aika törkeitä kirjoituksia ap:ta kohtaan!!!

Sit jotain nakki-jauhelihakeittoo kyllä puolustellaan, mut kun jollain on oikea hätä niin ei kun v.ittuillaan vaan, huh hah hei!

Alkuperäinen kirjoittaja Pumpharmailee:
Siis mitä, voiko vierailijan bannata? Tyyppi on just uhannut tappaa itsensä JA lapsensa....

harmaa voidaan bannata. Ja osa hänen teksteistään on poistettu joten kokonaisuus ei näy teille. Mutta hänen kielenkäyttönsä muita palstalaisia kohtaan oli sopimatonta. Bannattu siis ohjeiden mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kai hoitoa tarvii joku muu kun vaimo... Nukkukoon työpaikalla, jos niin on sovittu. Liiasta kiltteydestä ei elämässä ole kuin haittaa.

Näin on! Ei tartte muiden jonkun känniääliön hoidosta ja huolehtimisesta ottaa vastuuta. Eriasia olis jos olis ihan satunnaista, mut elämän tapa. mäkin päätin lähtee. Voinmia ap:lle

Alkuperäinen kirjoittaja Pumpharmailee:
Siis mitä, voiko vierailijan bannata? Tyyppi on just uhannut tappaa itsensä JA lapsensa....

Syy on aina viestiketjun aloittajassa, ei sillä väliä, jos vastaajat vittuilee.
Tai sit A sh...mikälie näki mikä on ap:n niki (näkeekö modet) ja on jo aiemmin saanu herneen nenuun jostain, ni päätti että ap ei ainakaan täältä saa tukea.

ap, jos sinut tosiaan bannattiin, mielestäni tehtiin todella väärin. Toivottavasti pystyt lukemaan näitä viestejä kuitenkin. Toivon, että saat voimia jostain ja pääset irti tuosta vaikeasta tilanteestasi. Sinä kyllä pystyt siihen! Ajattele nyt vain itseäsi, et jaksa enää, joten sinun on tehtävä jotain. Eihän tuo tilanne ole lapsillekaan hyvä. Nyt vaan keskustelua miehen kanssa ja kerrot kaiken mitä tunnet. Jos mies ei ymmärrä, et voi mitään. Mutta tuo ei voi enää jatkua ja tiedät sen itsekin.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä