Mä haluan eron

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En saa kerrottua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja Pumpharmailee:
Siis mitä, voiko vierailijan bannata? Tyyppi on just uhannut tappaa itsensä JA lapsensa....

harmaa voidaan bannata. Ja osa hänen teksteistään on poistettu joten kokonaisuus ei näy teille. Mutta hänen kielenkäyttönsä muita palstalaisia kohtaan oli sopimatonta. Bannattu siis ohjeiden mukaan.

Mulle ainakin tuli hänen teksteistään suuri huoli, niistä välittyi hyvin syvä väsymys ja stressaantuminen. Olisin halunnut keskustella hänen kanssaan vielä, ehkä asiaan olisi löytynyt jokin ratkaisu... minusta banni hänelle oli nyt väärin :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
Toivottavasti äijäs löytää reissuillaan jonku pantavan hyvännäkösen ja reippaasti fiksumman muijan itselleen, se ratkaisisi sunkin ongelmas.. loput niistä ongelmista voisit mennä hoitamaan johki 4 seinän sisäpuolelle..

Voi kuule, mä toivon että se kävis jossain reissuilla, mutta kun se saatana tunkee aina yöksi kotiin ja mä tosiaan tarttisin yöllä unta, kun teen töitä 7 päivää viikossa ja asun työpaikalla. Ei tosiaan riitä kiinnostus enää humalaisen kanssa keskusteluun. (ja toivon että se pantava olisit sinä, niint tiedät mitä seksi humalaisen kanssa on. Saat mitä tilaat, jos musta riippuu!!)
Mä en voi kun ihmetellä teitä, ei tältä palstalta tosiaan myötätuntoa vaikeisiin tilanteisiin heru ja sit välillä taas kannustetaan eroon kun ukko on kussu humalassa ohi vessanpytyn...jäiski siihen...

:laugh: Säälittävää, ota akka itseäs niskasta kiinni ja tee niille asioille jotain, hae alkoton äijä jos ei jurrissa paneskelu huvita :laugh:

Tai jos mä en jaksa sitä eroa, niin laitan kakatrat ja itteni autoon ja pajautetaan rekan alle, mut tätä paskaa mä en enää jaksa pätkääkään.
MÄ HALUUN ELÄMÄN ja kuule juopon ja kahden yrityksen hoitaminen ei todellakaan ole elämää.

Mitäs jos kuitenki jättäisit lapset omien ongelmiesi ulkopuolelle! Ja se rekkakuski tuskin on sun ongelmia aiheuttanu eli senki voisit unohtaa!
Jos yritysten hoitaminen on liian rankkaa niin kannattaisko laittaa vaikka toinen pois? Ja jos sä et sitä ukkoas jaksa niin mikä sua estää eroamasta?!
Sitten vielä tuon kännisen paneskelu.. mikään pakko sun ei humalaiselle ole antaa vaikka sen taloon sisälle päästäisitki! Ihme höpötystä! Ja tuolla lasten hengen uhkailulla tuskin sulle myötätuntoa annetaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Sinterella:
Toivottavasti äijäs löytää reissuillaan jonku pantavan hyvännäkösen ja reippaasti fiksumman muijan itselleen, se ratkaisisi sunkin ongelmas.. loput niistä ongelmista voisit mennä hoitamaan johki 4 seinän sisäpuolelle..

Voi kuule, mä toivon että se kävis jossain reissuilla, mutta kun se saatana tunkee aina yöksi kotiin ja mä tosiaan tarttisin yöllä unta, kun teen töitä 7 päivää viikossa ja asun työpaikalla. Ei tosiaan riitä kiinnostus enää humalaisen kanssa keskusteluun. (ja toivon että se pantava olisit sinä, niint tiedät mitä seksi humalaisen kanssa on. Saat mitä tilaat, jos musta riippuu!!)
Mä en voi kun ihmetellä teitä, ei tältä palstalta tosiaan myötätuntoa vaikeisiin tilanteisiin heru ja sit välillä taas kannustetaan eroon kun ukko on kussu humalassa ohi vessanpytyn...jäiski siihen...

:laugh: Säälittävää, ota akka itseäs niskasta kiinni ja tee niille asioille jotain, hae alkoton äijä jos ei jurrissa paneskelu huvita :laugh:

Tai jos mä en jaksa sitä eroa, niin laitan kakatrat ja itteni autoon ja pajautetaan rekan alle, mut tätä paskaa mä en enää jaksa pätkääkään.
MÄ HALUUN ELÄMÄN ja kuule juopon ja kahden yrityksen hoitaminen ei todellakaan ole elämää.

Mitäs jos kuitenki jättäisit lapset omien ongelmiesi ulkopuolelle! Ja se rekkakuski tuskin on sun ongelmia aiheuttanu eli senki voisit unohtaa!
Jos yritysten hoitaminen on liian rankkaa niin kannattaisko laittaa vaikka toinen pois? Ja jos sä et sitä ukkoas jaksa niin mikä sua estää eroamasta?!
Sitten vielä tuon kännisen paneskelu.. mikään pakko sun ei humalaiselle ole antaa vaikka sen taloon sisälle päästäisitki! Ihme höpötystä! Ja tuolla lasten hengen uhkailulla tuskin sulle myötätuntoa annetaan!

Näin!

ja muuten, miksi ap:n velvollisuus olisi ollut mennä tarkistamaan, missä mies nukkuu. Kaverithan sen ukon sinne heitteille jätti. Mä en avaa ovea muksujen isälle jos se on kännissä oven takana. Tietää sen ja tietää sen kaveritkin. Jos päästän sisälle, tulee huomennakin ja taas ja taas. Ite on oman elämänsä rajat vedettävä.

Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja Pumpharmailee:
Siis mitä, voiko vierailijan bannata? Tyyppi on just uhannut tappaa itsensä JA lapsensa....

harmaa voidaan bannata. Ja osa hänen teksteistään on poistettu joten kokonaisuus ei näy teille. Mutta hänen kielenkäyttönsä muita palstalaisia kohtaan oli sopimatonta. Bannattu siis ohjeiden mukaan.

Mulle ainakin tuli hänen teksteistään suuri huoli, niistä välittyi hyvin syvä väsymys ja stressaantuminen. Olisin halunnut keskustella hänen kanssaan vielä, ehkä asiaan olisi löytynyt jokin ratkaisu... minusta banni hänelle oli nyt väärin :/

Mulla samat fiilikset.

Alkuperäinen kirjoittaja Sinterella:

Näin!

Ettekö tiedä, että masentunut ja väsynyt ihminen hakee huomiota juuri noilla äärimmäisillä keinoilla? Sitä hän haki, ja sai, ja nyt hänet on bannattu ja saa lukea tuollaisia kirjoituksia eikä voi itse edes kommentoida. Toivottavasti hän nyt hakee ja saa apua muualta.

Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
ap,mee hoitoon :headwall:

Ehkäpä se on parempi, että ap purkaa pahaa oloaan alkuun täällä kuin aamiaispöydässä!!
Mä en katsoisi elämässäni hetkeäkään ihmistä, jonka mielestä rentoutuminen = kaatokänni. Kakaramaista touhua.

ei sen tarttis alkaa muita haukkumaan :headwall:

Samaa mieltä

Mistä teitä sikiää, joiden elämä on niin helppoa, että heti menee herne nekkuun, kun jollain on oikeasti paha olla???
No, koska se ap bannattiin, se nyt luultavasti ON ajamassa itseään ja lapsiaan sinne rekan alle, kun täältäkään ei myötätuntoa herunu.
jessus mitä kaksinaamaisia tekopyhiä tää palsta on täynnä, just oli ketju, missä käskettiin jättää ukko just kohta, kun se ei vastannu puhelimeen ja toinen missä piviteltiin kuinka kamalien miesten kanssa niitä lapsia tehdään, kun lähtevät ryyppyreiuille päiväkausiksi ja nyt sit kun joku ei halua kattoo sitä kaatokännissä olevaa ukkoa kotona, se on syypää kaiken.
Ja eiköhän se ap tehny töitäkin vähän erimalliin kun te kotiäidit tai normaalia 8 tunin työpäivää tekevät, eiö se kertonu etä yrittäjällä ei juuri vapaapäivää ole?? Mutta teidän mielestä tän nt pitäis jostainsyystä jaksaa mitä vaan, mutta jos jonkun ukko jättää kerran vastaamatta puhelimeen, ootte valmita haukkumaan ukon nahjukseksi joka ei kanna vastutaan perheestä.
Hävetkää, kuten joku jo sanoi, mahtaa ollajokelan tapahtumat toistumassa, kun apua ei heru mistään!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä