Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ukon tarvii???
Kyllä mä teen töitä ihan kuten ukkokin, huomasit varmaan, että esim. äsken mainitsin, että tänään on tehtävä vielä kaksi työtä.
Sepä tässä mättää, kun töitä tarvii tehdä AiNA mä haluan joskus tietää, että on oikeasti vapaa-aikaa, sellasta kun voi vastata puhelimeen pelkäämättä että se on työasia. Tai että voi mennä edes sukujuhliin -no niissä mä en nykyään käy, kun en jaksa sitä ryyppäämistä kattoa- ilman että joutuu puhumaan ytöasioita.
Oletko itse työpaikassasi kiinni 24/7
Varmaan teidän parisuhteen solmutkin aukeaisivat ilman eroa, jos saisitte nuo työasiat järjestettyä uudella tavalla. Yrittäminen on vaativaa ja rankkaakin, varmaan, omaa kokemusta ei ole, mutta yritän asettautua tässä teidän asemaan. Ajattelin, että jos voisitte järjestellä uudelleen niitä töitä niin, että saisitte välillä täysin työvapaan päivänkin. Ainakaan mun mielestä rahan ei pitäisi olla niin tärkeää, että sen varjolla työtä tehtäisiin ilman vapaapäiviä. Onnistuisko joku uusi systeemi tuon työn suhteen?
On noita yritetty...
Mutta kun mieheh mielestä vaan fyysinen työ on työtä. Viikonloput siis ollaan pois työmaalta, mutta sillon mulla on sekä yrityksen että omat paperityöt pyöritettävänä.
Niitä mä en oo jaksanu enää aikoihin...Mun ruhtinaallinen 600 euron veronpalautus ulosmitataan ja sitärataa...Postin jaksan avata kerran kuussa ja perintätoimistosta/ulos otosta tulevat vähän useemmin.
Jos se pahuksen työpaikka olis edes kauempana, siitä pääsis fyysisesti eroon niin, että vois kotona levätä, mutta kun se on pihalla, se johtaa siihen, ettei siitä pääse koskaan irti

.