no ehkä siksi, että mummolat on keksitty. ja sellaiset mummot, joka on aina valmiita hoitamaan lapsia. yhdellä sukulaispariskunnalla on viisi alle kymmen vuotiasta. ja aina ovat menossa. noin 3 viikonloppua kuukaudessa ja viikollakin jos vapaata sattuu olemaan. lapset pääsee mukaan ehkä pari kolme kertaa vuodessa. nytkin pariskunta lähtee kanarialle kahdeksi viikoksi. miten rahatkaan riittää kun toinen on siivooja ja toinen tekee satunnaisia kirvesmiehen hommia.
mä en kyllä jaksais. eikä meillä kyllä riittäis rahatkaan vaikka molemmat tehdään tukka limassa töitä tässä omassa yrityksessä. enkä mä raskis olla noin paljon erossa lapsistani.
no ennen kuin hermostutte. niin ei mun käy kateeksi. asia ei mulle kuulu. mutta en voi olla miettimättä
mä en kyllä jaksais. eikä meillä kyllä riittäis rahatkaan vaikka molemmat tehdään tukka limassa töitä tässä omassa yrityksessä. enkä mä raskis olla noin paljon erossa lapsistani.
no ennen kuin hermostutte. niin ei mun käy kateeksi. asia ei mulle kuulu. mutta en voi olla miettimättä