mä en vaan ymmärrä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Miten kummassa saan ton lapsen nukkumaan!? Ihan normaali päivä ollut, eikä mitään normaalista poikkeavaa olla tehty, mut ei kiukuttelee ja ei pysy sängyssä. Normaalisti se on sunnuntai-iltasin tällästä kun tullaan kotiin isältä. Itse pidän kiinni rutiineista että lastenkin olisi helpompi. Millä ihmeen keinolla saa myös 4-vuotiaan ymmärtämään?!
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä