Mä en tykkää näistä hymiöistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :whistle:
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

:whistle:

Vieras
Varsinkin se vihellyshymiö on tosi alentuva, tai ainakin sitä käytetään tosi alentuvalla tavalla. Samoin se joulu-hymiö on kyllä ärsyttävä.

Joo, turha aloitus ja turha ongelma.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :whistle::
Varsinkin se vihellyshymiö on tosi alentuva, tai ainakin sitä käytetään tosi alentuvalla tavalla. Samoin se joulu-hymiö on kyllä ärsyttävä.

Joo, turha aloitus ja turha ongelma.

alentuva vai alentava?
Mua kans vtuttaa useimmat noista hymiöistä
 
Alkuperäinen kirjoittaja yök:
Alkuperäinen kirjoittaja :whistle::
Varsinkin se vihellyshymiö on tosi alentuva, tai ainakin sitä käytetään tosi alentuvalla tavalla. Samoin se joulu-hymiö on kyllä ärsyttävä.

Joo, turha aloitus ja turha ongelma.

alentuva vai alentava?
Mua kans vtuttaa useimmat noista hymiöistä

alentavalla tietenkin, hyvä kun korjasit.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :whistle::
Varsinkin se vihellyshymiö on tosi alentuva, tai ainakin sitä käytetään tosi alentuvalla tavalla. Samoin se joulu-hymiö on kyllä ärsyttävä.

Joo, turha aloitus ja turha ongelma.

Alentuva? Häh?

Älä alennu moiseen...

 

Yhteistyössä