W
:whistle:
Vieras
Varsinkin se vihellyshymiö on tosi alentuva, tai ainakin sitä käytetään tosi alentuvalla tavalla. Samoin se joulu-hymiö on kyllä ärsyttävä.
Joo, turha aloitus ja turha ongelma.
Joo, turha aloitus ja turha ongelma.