?
:/
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja :/:Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:Sinun pitäisi nyt jotenkin itsenäistyä ja kasvaa erilleen äidistäsi ja yrittää päästä eroon halustasi miellyttää äitiä. Tämä erilleen kasvaminen on hyvin tärkeä kehitystehtävä naisen elämässä.
Samalla voisit myös ottaa sen askeleen, ettet vertaile kohtuuttomasti itseäsi muihin, edes siihen siskoon.
Olen niin samoilla linjoilla kanssasi. Miksi pitäisi antaa kenellekään niin suurta valtaa, että antaisi sen mielipiteen vaikuttaa suuntaan tai toiseen?
Miksikö? Siksi että se on mun äiti, ja mä haluaisin edes joskus kokea sen tunteen minkä melkein kaikki maailman lapset saa tuntea, että on äidilleen tärkeä ja riittävä. Edes joskus :/
Ja tiedän ettei tää ole tervettä, ei ole sekään että mun itsearvostus on täysin nollassa, mikään mitä mä teen ei riitä mulle itsellenikään, en kelpaa itsellenikään.
En minäkään ole saanut sitä kokea, vaikka olen ainoa lapsi. Enkä enää sitä odotakaan. Pääsen itse henkisesti vähemmällä kun olen todennut, että olkoon. Vika on hänessä ei minussa.