Mä en tee enää ikinä pyttipannua...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

millipilli

Vieras
Eilen mä manasin täällä kun aloin tehdä pyttäriä ja olin saanut jo perunat ja nakit paistumaan kun huomasin, että mies oli heittänyt täyden päkin kananmunia pois kun päiväys oli mennyt kaks päivää sitten :whistle:

No, tänään ostin munia ja aattelin tehä täks illaks kunnon pyttärin. Nyt on perunat keitettynä ja menossa paistumaan... ja sit huomasin, että jäljellä on iiiisosta pussista vaan kolme nakkia :laugh: :laugh: :laugh: no, tulee pyttäri missä on paljon pottua ja munaa ja vähän nakkia :laugh: :laugh:

Seuraavaksi ostat pyttäriainekset valmiiksi ja kirjoitat niihin mustalla paksulla tussilla
MILLIPILLIN PYTTIPANNUAINEKSET
EI SAA KOSKEA
HENGENVAARA

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
tai jos ens kerralla katsot ENSIN jääkaappiin ja otat kaiken tarpeellisen eteesi, huomaat heti jos jotain puuttuu :D
nimim.kantapään kautta oppinut :whistle:

Se vois olla ihan aiheellista :D no, mä tykkään ite tästä enemmän kyllä näin että on perunaa ja kananmunaa paljon :D

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
mitä?! voiko sen tehä itekki? :o

Noin mieskin sanoi kun ekan kerran tein... oli ihan järkyttynyt ja skeptinen ja nyt mun pyttäri lukeutuu miehen lempiruokiin :D yksinkertaista ja hyvää

ei voi onnistua, en suostu uskomaan sitä :D

:D potut ja nakit vaan paistumaan ja sitten lopuks siihen pari kananmunaa sekaan... :p

:laugh: Kuulostipa tutulta.Meillä ihan samaa vikaa.Potut kuiteski vielä pysyny kaapissa.Ja tänään syötiin myös pyttäriä,kun hain ainekset kaupasta,niin ei kukaan kerenny verottaa välistä.

Yhteistyössä