viime viikolla tuli lappu, ja kyllä se jo muutenkin tiedettiin, että lapset on yöleilrillä päiöväkodilla torstaista perjantaihina. tiedotus kuului torstaina alkaa yöleiri ja sitten oli päivä ohjelmä ja sit perjantain kohdalla oli että kello 13 loppuu yöleiri, jonka jälkeen lapsia voi sitten tulla hakemaan kotiin kun töistä joutuu. no mä ja mun ystävä ja moni muu käsitti asian näin, että lapset viedään sinne huome aamuna ja haetaan pois perjantaina kello 13 jälkeen. no eilen aamulla viedessä, mulle selvisi, että muksut käy joka tapauksessa kotona, eloi haetaan hoidosta normaalisti ja viedään sitten illalla kello 19 takaisin. no ei se mitään. kun menin hakemaan mulle sanottiin, että eskarit ja ne lapset, jotka voi olla päivän kotona, niin ovat sitten päivän kotona ja tulevat sitten kello 19 illalla yökouluun. toki mä ymmärrän, että hoitajille tulee pitkä putki, jos joutuvat olemaan kaksi päivää ja yön siellä ihan peräjälkeen. mutta se ilmoittaminen ajoissa, ei lie liian suuri pyyntö. alanpa tässä sitten perumaan hierojaa, kampaajaa, tupperin kutsuille menoa yms. jotka kaikki sovin huomiselle aatellen, että nyt on hyvä kulkea, kun lapsi on pois koko päivän ettei tarvitse kuljetella.