I
immu
Vieras
En käsitä mistä tämä järkyttävä turpomaha johtuu. Aina kun syön jotain, niin maha turpoo potkupalloksi ja on ihan kamala olo.
Täytyy kai lopettaa syöminen.
Täytyy kai lopettaa syöminen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Luultavasti:Huonot vatsalihakset!
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Käy lääkärissä ja tutkituta laktoosit ja keliakia. Jos niissä ei ongelmia, niin sitten vaan välttämisruokavaliolla eteenpäin. Nimim. se jonka helpompi luetella mitä saa syödä kuin mitä ei...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Käy lääkärissä ja tutkituta laktoosit ja keliakia. Jos niissä ei ongelmia, niin sitten vaan välttämisruokavaliolla eteenpäin. Nimim. se jonka helpompi luetella mitä saa syödä kuin mitä ei...
Laktoosi-intoleranssi mulla on, mutta tämä on erilaista kipua eikä tähän välttämättä liity mitään ilmavaivoja.
Keliakiaa olen kyllä miettinyt, täytyy kai pyytää testit.
Kyllä tää kotona jotenkin menee, mutta kylässä on ihan hirveetä, kun ei uskalla oikein syödä mitään, kun rupee vaatteet kiristään.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Käy lääkärissä ja tutkituta laktoosit ja keliakia. Jos niissä ei ongelmia, niin sitten vaan välttämisruokavaliolla eteenpäin. Nimim. se jonka helpompi luetella mitä saa syödä kuin mitä ei...
Laktoosi-intoleranssi mulla on, mutta tämä on erilaista kipua eikä tähän välttämättä liity mitään ilmavaivoja.
Kyllä tää kotona jotenkin menee, mutta kylässä on ihan hirveetä, kun ei uskalla oikein syödä mitään, kun rupee vaatteet kiristään.
Alkuperäinen kirjoittaja mö:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Käy lääkärissä ja tutkituta laktoosit ja keliakia. Jos niissä ei ongelmia, niin sitten vaan välttämisruokavaliolla eteenpäin. Nimim. se jonka helpompi luetella mitä saa syödä kuin mitä ei...
keliakia testin voi ostaa apteekista ja tehä ite..... sit jos plussa niin lääkäriin jossa katotaan jatkot
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tuosta en ole kuullutkaan, pissastako se tehdään ?