Mä en saisi ilmeisesti miehen mielestä olla kipeä ja sairaslomalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei jaksa enää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei jaksa enää

Vieras
Mies itse tietysti saa olla kipeä ja pois töistä sen takia.

Olen kuumeessa, olo räkäinen ja kamalan tukkoinen. Silti en ilmeisesti saisi olla pois töistä. Mies suuttui kun tuli töistä ja näki mut kotona. On pitänyt mykkäkoulua koko illan. Vähän aikaa sitten meni nukkumaan eikä antanut hyvänyönsuukkoa kuten meillä on aina illalla tapana. No otin oman peiton ja tyynyn sängystä ja kivahdin, että nuku sitten saatana yksin.

Nyt sitten itken täällä eikä se paranna lainkaan mun tukkoista oloa. Miksi helvetissä mä en saisi olla sairaslomalla?!? Joo ei ole vakipaikkaa ja tämä voi vaikuttaa töiden jatkumiseen, mutta en mä ole työkunnossa! Pienikin kävely ottaa hengitykseen joten miten ihmeessä jaksaisin fyysisessä työssä. Mulla on astma ja tälläinen flunssa tekee niin helposti hengityksestä raskasta.

Mutta ei ilmeisesti ole miehen mielestä pätevä syy jäädä kotiin. Ei ole ensimmäinen kerta kun mies on suuttunut mun sairasloman takia. Enkä todellakaan ole usein ja turhasta sairaslomalla.

Sellaisia ne jotkut miehet on. Sairaalassa niitä näkee omaisena. "Paras" mulla oli kun potilas oli osastolla munuaisten vajaatoiminnan vuoksi hoidossa, nii tämän puoliso soittelee kansliaan miten meidän pitäisi selittää/käskeä rouvaa, että pitää nyt vaan puhaltaa siihen vesipulloon - niin kuin hänkin - niin mitään tämmöistä ei tulisi.
Rouvalla siis oli myös uniapnea minkä mies kuvitteli parantuvan vaan sillä pulloon puhaltamisella..... Ei auttanu selitykset ei.

Työpaikallasi muut työntekijät/asiakkaat varmasti tykkäisi tukkoisesta, räkäisestä ahkerasta työntekijästä joka tartuttaa muut.

Seuraavan kerran, kun mies on tavalla tai toisella kipeä (armoton krapula, kova vatsatauti) ÄLÄ SÄÄLI vaan vaadi kunnon seksiä ja jos aikoo oksentaa, niin hyppää ratsailta ja pidä mykkäkoulua :p

**Prkl** mä inhoan tuommosia ukkoja/ paskapersepaviaaneja! Mullakin on yksi semmoinen. Itse sairastaa vaikka mitä. Välillä niin, että on pari päivää töistä pois ja ei voi silloin tehdä mitään muuta kuin valittaa ja maata sängyssä. Hänen mielestään minä en ole koskaan sairas, vaikka kuinka olisi migreeni päällä ja keuhkot räkäset ja kipeät. Mulkoilee mulle vain, että esitän. Kyllä on sairas ukko! Ap, mitä muita 'mukavia' piirteitä ukostasi löytyy?

Mua ärsytti ex-tyttöystävän kohdalla se kun AINA pienestäkin syystä jäätiin kotiin saikulle. Ja se vielä tykkäsi omasta työstään, mutta se vaan rakasti saikuttamista. Se oli tahtia että joka kuukausi piti olla se 2-3 päivää saikulla. Jossain vaiheessa työantajaa alkoi vituttamaan se niin paljon, että häneltä alettiin vaatimaan lääkärintodistus joka saikusta heti jo ekalta päivältä. Ei mitään vaikutusta. Se ramppasi Mehiläisessä sitten hakemassa saikkulappuja ja milloin mitäkin lääkettä. Tuntu että se jopa oikeastaan pahensi sitä saikuttamista.

Laiska paska se oikeasti oli ja on sitä varmaan vieläkin.

No höpö höpö noihin pettämisjuttuihin. Mies vihaa pettämistä koska on itse joutunut niin rumasti petetyksi. On aika karu parisuhdetausta miehellä ex-vaimon kohdalla. En ala sen tarkemmin selittämään. Eikä ole miehen mulle kertomaa tarinaa vaan moni noista asioista ihan yleisesti tiedossa tällä paikkakunnalla. Eipä miehen lapsetkaan paljon äidistään välitä tämän tekojen takia.

Mies on muuten ihana ja rakastava, mutta tätä juttua en tajua. Mies ei ole sellainen mies joka kärsii miesflunssasta. Jos hän on kipeä, niin hän on sitten oikeasti kipeä eikä esitä olevansa kuoleman kielissä. Nukkuu toki paljon, mutta saa kyllä ihan itse haettua silti ruokansa yms. Ei mun tarvitse leikkiä hoitajaa. Mies ei kovin helpolla ole pois töistä. Mun pitäisi näköjään olla samanlainen, että väkisin jatkan töissä eikä varmaan siltikään olisi sairasloma mulle tarpeellinen. Ei kukaan kiukuttele miehen sairaslomista. Mitähän mahtaisi mies ajatella jos mä suuttuisin jos hän on pois töistä migreenin takia.

Enkä siis todellakaan ole usein töistä pois ja olen ihan syystä pois.

Kuulostaa silta, etta miehella oli aikomus tehda jotain muuta kuin katsella sairasta vaimoa. Ei siita toisen kotona sairastamisesta muuten noin kovin hermostuisi.
Niin mitähän hän olisi tehnyt sen puolen tunnin aikana jonka olisi ollut kotona lasten kanssa ilman mua. :ROFLMAO: Jostakin syystä oletit, että mulla olisi ollut iltavuoro. Enhän mä missään kirjoittanut sellaisesta.

Kyllä tässä on taustalla se, että mies stressaa jos mulla ei työt jatkukaan. Ei saisi olla sairaslomalla jos ei ole varmuutta töiden jatkumisesta. Mutta minkäs mä sille mahdan jos en ole työkunnossa. :confused:

Jokapäiväistä kaksplussan marttyyrisympatioiden kerjäämistä. Olen sairas, kärsivä, uupunut, viaton, yhyy, mies on paha, ilkeä tyranni. Ja pölvästit huutavat kuorossa tukea. Jätä se hirviö, miksi olet tuollaisen sian kanssa, jne. Kaikki väritetyn yksipuolisen anonyymin nettipostauksen perusteella vailla tietoa todellisuudesta ja kolikon kääntöpuolesta.

Älkää nyt enää viitsikö, keksikää jotain uutta.

Mua ärsytti ex-tyttöystävän kohdalla se kun AINA pienestäkin syystä jäätiin kotiin saikulle. Ja se vielä tykkäsi omasta työstään, mutta se vaan rakasti saikuttamista. Se oli tahtia että joka kuukausi piti olla se 2-3 päivää saikulla. Jossain vaiheessa työantajaa alkoi vituttamaan se niin paljon, että häneltä alettiin vaatimaan lääkärintodistus joka saikusta heti jo ekalta päivältä. Ei mitään vaikutusta. Se ramppasi Mehiläisessä sitten hakemassa saikkulappuja ja milloin mitäkin lääkettä. Tuntu että se jopa oikeastaan pahensi sitä saikuttamista.

Laiska paska se oikeasti oli ja on sitä varmaan vieläkin.

Ap:n mies ilmoittautui. Exä oli oikeasti sairas, kun kerran lääkärikin totesi sen. Ikävää, kun kumppanilta ei heru myötätuntoa.

Yhteistyössä