Mä en saa arvostusta anopiltani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pahoilla mielin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pahoilla mielin

Vieras
Mutta onko se edes välttämätöntä?
Anopilla on toinenkin miniä, joka puolestaan paistattelee anopin suosiossa. Ei siinä mitään, ymmärrän että toisten kemiat yhtyvät paremmin kuin toisten. Jotenkin vaan tuntuu pahalta, että joka kerta anoppi ylistää minulle tätä toista miniää - eikä edes yritä sitoa minuun minkäänlaisia välejä.

En tietääkseni ole tehnyt mitään väärää tai pahaa, mutta mistäs loppujen lopuksi tiedän mikä anoppia minussa niin ärsyttää. Hänen käytöksensä minua kohtaan on todella loukkaavaa. Mieheni on tehnyt äidillensä selväksi, että minua ei kohdella tuolla tavalla, mutta toisaalta en haluaisi mitään väkinäistäkään tekoystävällisyyttä, joka kylläkin ontuu ja pahasti.

Eli pattitilanne, eipä tässä juuri mitään voi, keskustelut anopin kanssa koen turhiksi. Hän on hyvin lapsellinen ihminen, vaikka onkin aikuinen, enkä usko, että hän kykenee ymmärtämään minun asemaani. Kunhan halusin vain purkaa pahaa mieltäni.

Usko tai älä, tiedän hyvin miltä susta tuntuu. Itse en tuu anoppini kanssa toimeen. Yrittänyt olen jo 5vuoden ajan, mutten saa vastakaikua, joten nyt en jaksa enää yrittää. Silloin jos pakonedestä anoppiani näen, hän on mielinkielin, mutta kohta on taas haukkuu/arvostelee mua seläntakana.
Mutta, mulle riittää, että meidän lapsilla on toinen mummi ja pappa vielä elossa, jotka jaksavat lapsiamme rakastaa ja tykkäävät touhuta niiden kanssa ja olla mukana lastemme elämässä.

Mä olen törmännyt tuohon "vanhoja lapsettaa" ongelmaan niin anopin, kuin muidenkin vanhusten kohdalla.. Mä asiaa funtsin aikani ja sitten annan piut paut. Hittoako noihin energiaansa tuhlaa, jos vanhempi ihminen ei osaa käyttäytyä, eikä elämässään ole mitään oppinut, niin tyhmä on, ainakin mun silmissä.

Usko tai älä, tiedän hyvin miltä susta tuntuu. Itse en tuu anoppini kanssa toimeen. Yrittänyt olen jo 5vuoden ajan, mutten saa vastakaikua, joten nyt en jaksa enää yrittää. Silloin jos pakonedestä anoppiani näen, hän on mielinkielin, mutta kohta on taas haukkuu/arvostelee mua seläntakana.
Mutta, mulle riittää, että meidän lapsilla on toinen mummi ja pappa vielä elossa, jotka jaksavat lapsiamme rakastaa ja tykkäävät touhuta niiden kanssa ja olla mukana lastemme elämässä.

Yhteistyössä