Mä en rakasta mun miestä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nojokusurullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nojokusurullinen

Vieras
Oikeesti ollaan pian neljä vuotta oltu yhdessä ja mä en ikinä ole rakastanut häntä... Yksi lapsi, ja mies on aivan paska isäkin. Mä en vaan osaa erotakkaan, en osaa olla yksin, olen siis suoraan vanhempien luota muuttanut mieheni kanssa yhteen ja sitten olinkin jo raskaana. Rakastan jotain ihan toista, ja se tekee minut hulluksi, mietin vain sitä toista joka päivä. Tosin tuskimpa hän enää minua huolisikaan, kun seurustelee jonkun tyyliin missin kanssa... Tä on oikeesti sairasta, kun käyn yksin kaupassakin toivon törmääväni häneen... Aah kyllä elämä on sitten persuksista...

Kunpa et olisi tehnyt lasta miehen kanssa, jota et rakasta... Olis helpompi kans lähteä. Lapsen teko on sitoutumista ja se tarkoittaa, että kaikkien mielihalujen perässä ei voi juosta!!! Pitkän päälle voi kuitenkin olla parasta kaikkien kannalta, että ensin eroat ja sitten ajan kanssa vasta harkitset uutta suhdetta, joka toisi sen puuttuvan onnen elämääsi. Ihastukset menee ohi, sen lupaan!

Et kai nyt sekoita rakastamista rakastumiseen? Rakastuminen on se tunne joka saattaa joskus iskeä mutta jota voit järjellä ja tahdolla hallita. Rakastaminen on asia jonka päätät tehdä ja pitää ja jonka eteen on nähtävä vaivaa.

Sä oot kun mun äiti, tosin mun porukat sai mut vasta 12 vuoden rupeaman jälkeen. Meni naimisiin kun ei yksin osannut kotoa lähteä (17 vuotiaana). Siihen aikaan kun ei avoliittoja juuri tunnettu. Vieläkin ovat yhdessä, naimisissa olleet 43 vuotta. Ja edelleen äiti toistaa ettei rakasta isääni.

Ja MINÄ OLEN TÄSTÄ NIIN VITUN KATKERA. Miks hemmetissä äiti ei ole voinnut ottaa lusikkaa kauniiseen käteen ja tehdä jotain elämälleen, jo ennen mua. Miks väkisin piti laps vielä hommata, varsinkin kun se oli heille niin vaikeaa (lapsettomuus). Oon saannut tästä koko elämäni kuulla, kuinka kamala isä kuulema on (ei ole ollut mua kohtaan), kuinka huono isä (en allekirjoita missään vaiheessa)...kaikkea paskaa, ne jatkuvat riidat, ero uhkailut jne, jne... Mä olen saannut kantaa sen kaiken kaunan ja katkeruuden, osaltani vaikka täysin syytön siihen olen. Olisvat eronneet, olisvat etsineet rinnalle ihmisen jota rakastaa. Tollasta myrkyllistä ilmapiiriä en sois kenellekään lapselle.

Olen tosi äreä kun tälläisestä aiheesta puhutaa, mielestäni syystä. Ota lusikka kauniiseen käteen ja tee palvelus teille kaikille. Kaikki pärjää itsekseenkin jos tahtoo, ei se siitä ole kiinni kuule. Ja pärjäät lapsenkin kanssa. Sun on otettava vastuu hänenkin tulevaisuudesta.

Anteeksi ruma kielenkäyttö, olen vaan niin vihainen vanhemmilleni. Eivät he läpimätiä ole, ei. Kumpikin on hoitanut tehtävän hyvin, nämä käytännön jutut meinaan. Mutta huono parisuhde on mustamaalannut kaiken.

Alkuperäinen kirjoittaja estelle:
Hienosti kirjoitettu nim. meiti. :)

Kokemus on niin karu...ja maksan tuosta nyt omalla terveydellä. Sairastuin synnytyksen jälkeiseen masennukseen esikolta. Silloin oikeasti vasta tajusin kuinka sairas ilmapiiri meidän kotona olikaan. Ja multa petti maa jalkojen alta.

Mä kuvittelin että kaikkien kotona on sellaista, en mä oikein osannut tajuta että eihän se niin mene- Mut oli aivopesty siihen että elämä on pelkkää kurjuutta, rakkautta ei ole jne. Kunnes tapasin mieheni...hän alkoi minua opettaa rakkaudessa, tunsin sellaisia tunteita joita äitini mukaan ei ole kuin höppäromaaneissa. Ja niitti kaikelle tuli kun sain ensimmäisen lapsen. Se vääryys konkretisoitui mielessäni

Yhteistyössä