mä en pääse minnekään yksin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mama maassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mama maassa

Vieras
paras ystäväni pyysi hiljan että tulisin kuopuksen kanssa heille yöksi,saataisiin jutella pitkästä aikaa jne. asumme samassa kaupungissa joten matkoihin ei olisi kauaa mennyt aikaa. mieheni ei suostunut että lähden eli jäin kotiin.
eilen pitkästä aikaa olisi ollut mahdollista että olisin poikennut Keskustassa,yksin. mies oli kotona joten olisi voinut jäädä hoitamaan lasta.
sanoi että otat nyt vaan mukaan,niin pääset bussissakin ilmaiseksi!:/

mulla on rankat ajat takana ja olen aika pahasti masentunut:( olisin niin toivonut että mies olisi ymmärtänyt että olisin tarvinnut hengähdyshetken (meille 3 lasta).

mun elämä on kovin sosiaalisesti köyhää:(

Alkuperäinen kirjoittaja kkkl:
miehesi on narsisti ja haluaa rajoittaa eläämääsi.

tai sitten miehesi on mukavuudenhaluinen kusipää. joko jätät sen kylmästi lasten kanssa tai kysäse että no jos lastenhoitoapua ei näin tuu niin miten ois joka toinen viikonloppu, oikeuden määräyksellä..? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
no, ei tohon voi sanoa kuin että itse suostut toisen tossuna olemaan

niin,kun on itsetunto niin pohjalukemissa niin kai sitä on helppoa jäädä kynnysmatoksi muille.
kai se niin on että jos en itse arvosta itseäni,ei kukaan muukaan!

Toi on ihan älytöntä. Meillä ei edes keskustella siitä, voinko mä jonnekin mennä, vaan se on ihan itsestään selvää että voi. No, jos miehen pitää katsoa lapsia, niin tottakai mun pitää varmistaa että sillä ei ole mitään menoja, mutta eihän se nyt voi mua kieltää menemästä jonnekin! Tollasiin ihan normaaleihin juttuihin.

Miksi ihmeessä sä tohon suostut?

Alkuperäinen kirjoittaja mama maassa:
paras ystäväni pyysi hiljan että tulisin kuopuksen kanssa heille yöksi,saataisiin jutella pitkästä aikaa jne. asumme samassa kaupungissa joten matkoihin ei olisi kauaa mennyt aikaa. mieheni ei suostunut että lähden eli jäin kotiin.
eilen pitkästä aikaa olisi ollut mahdollista että olisin poikennut Keskustassa,yksin. mies oli kotona joten olisi voinut jäädä hoitamaan lasta.

mulla on rankat ajat takana ja olen aika pahasti masentunut:( olisin niin toivonut että mies olisi ymmärtänyt että olisin tarvinnut hengähdyshetken (meille 3 lasta).

Mikset vaan lähtenyt?? Mitä olisi tapahtunut? Kai hän olisi lapset silti hoitanut?

Voimia elämääsi ja yritä vielä puhua miehesi kanssa. Hän ei selvästikään ymmärrä sinua, kenties ei edes halua ymmärtää.

Alkuperäinen kirjoittaja Annu:
Alkuperäinen kirjoittaja mama maassa:

Mikset vaan lähtenyt?? Mitä olisi tapahtunut? Kai hän olisi lapset silti hoitanut?

Voimia elämääsi ja yritä vielä puhua miehesi kanssa. Hän ei selvästikään ymmärrä sinua, kenties ei edes halua ymmärtää.

en mä tiedä,ehkä mä pelkäsin että se ottaa itseensä enkä jaksaisi katsella sitä murjotusta :/

Luultavasti tarvitsisitte miehesi kanssa jotain perheterapiaa, jotta mies tajuiaisi vastuunsa tilanteessanne, kun ulkopuolinen asiantuntija sen hänelle selkokielelle terapiatilanteessa sanoo. Käy ainakin itse juttelemassa asioista.

Mun EX oli just tommonen, mihinkään en päässyt yksin! Ja jos sitten hommasin lapselle hoitajan (kun hän ei voinut hoitaa vaikka olisi ollut vapaalla) niin sitten jätti rahattomaksi. Eli en voinut lähtee mihinkään elokuviin, syömään tms kavereiden kanssa, kun otti rahat pois.

En ikinä suostuisi moiseen tossun alla elämiseen, tuollainen mies lentäisi pihalle hyvin nopeasti!:o Kannattaa ap oikeasti miettiä halutako todella elää noin koko loppuelämäsi? TODELLA miettiä. Tsemppiä!

Yhteistyössä