Mä en ole koskaan ollut treffeillä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kreecher
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kreecher

Aktiivinen jäsen
01.01.2007
3 838
0
36
Tai siis mitä ne treffit oikeastaan on?
Tunsin mieheni ennen seurustelun aloittamista, mutta ei kai toistemme luona kahvittelu ole treffailua... :/
Sellaista leffaan-syömään-tutustutaan -treffailua en ole kokenut koskaan! Perhana, pitäisköhän hommata lastenvahti ja pyytää ukko treffeille!

Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:
Tai siis mitä ne treffit oikeastaan on?
Tunsin mieheni ennen seurustelun aloittamista, mutta ei kai toistemme luona kahvittelu ole treffailua... :/
Sellaista leffaan-syömään-tutustutaan -treffailua en ole kokenut koskaan! Perhana, pitäisköhän hommata lastenvahti ja pyytää ukko treffeille!

en mäkään... olisi kyl kiva.

Voi, me käytiin miehen kanssa paljon treffeillä aikoinaan! Sovittiin aina aika ja paikka, ja sitten käveltiin ympäri kaupunkia tai käytiin elokuvissa... Se oli aivan yliromanttista ja ihanaa! Ja eka treffeiltä mä tietysti myöhästyin, en tosin tahallani, ja sitten kauheesti pelotti, ettei mies (tai no poikahan tuo sillon vielä oli) enää ootakaan mua. Ja sekin aina vähän jännitti, että vieläköhän tuo haluaa mua vielä nähdä, vieläkö pyytää treffeille...
Kyllä me oikeestaan vieläkin käydään treffeillä, se on ihanaa!

Hmm. Jos veisin lapset siskolle ja jättäisin miehelle pöydälle lapun, että tulee johonkin tiettyyn paikkaan tiettynä aikana. Mitähän mahtaisi mies tuumia... Mun ukkoni kohdalla on kyllä riski, että se ilmestyy työkamppeissa (=raksahaalarit) jos en etukäteen vihjaa, mistä on kyse... :whistle:

Mä olen kai kerran. Joo, se mies pyysi mua syömään ja mentiin syömään. Rossoon :D Muistan siitä vain sen, että sen miehen huosut oli etupuolelta farkkua ja takapuolelta sammarit :o :x

Mä olen vaikka miten monesti, mutta ei siinä kamalasti ole hohtoa silloin jos ei tunnekaan vetoa toista kohtaan, esim. sokkotreffit kyseessä tai sitten on tavattu baarissa ja vaihdettu puhelinnumerot - monesti seuraavana päivänä ei tajua mitä toisessa näkikään.

Mieheeni tutustuin sokkotreffeillä ja ne olivatkin ihanimmat ja kauaskantoisimmat treffit ikinä.

Alkuperäinen kirjoittaja ChiChi:
Mä olen kai kerran. Joo, se mies pyysi mua syömään ja mentiin syömään. Rossoon :D Muistan siitä vain sen, että sen miehen huosut oli etupuolelta farkkua ja takapuolelta sammarit :o :x

hyi ällötys niitä housuja, kamalat!!!! etkai sä vaan mennyt sellaisen housusankarin kanssa toisille treffeille?!

Alkuperäinen kirjoittaja oidipus:
Alkuperäinen kirjoittaja ChiChi:

hyi ällötys niitä housuja, kamalat!!!! etkai sä vaan mennyt sellaisen housusankarin kanssa toisille treffeille?!

No en menny toist kertaa, eikä se edes johtunut niistä housuista :D Oli aika ällötys muutenkin, semmoinen wannabe-jokin *puistatus*

Yhteistyössä