Mä en oikein koskaan ole ymmärtänyt r-testien tekemistä tosi aikasin

Jos nyt pilkkua alan viilaamaan niin ei kaikki aikaisin suinkaan testaa,
vaan viiva on haalea/haamu/jtn sinnepäin myös jos ovulaatio onkin tapahtunut luultua myöhemmin.
miksi joku laittaa kuvan tänne ja arvuuttelee?
Jaa-a, mutta keneltä se on oikeasti pois :)

En mäkään ymmärrä. Mulla on nyt kaksi lasta. Yhden r-testipaketin olen apteekista ostanut ja sen molemmilla testeillä plussannut, testien teolla aikaeroa noin 1v5kk.

Mäkään en halunnu testata ennen ku olin jo oikeestaan varma :D Loppuun asti kestänytta raskautta edelsi keskenmeno jota turhaan testailin (hcg laski jo varmaan aika aikaseen, kunnon plussaa en saanu näkyville kertaakaan kunnolla, rv 7 kieppeillä meni kesken) niin jotenkin pelkäsin kokoajan sitä, että kesken menee... Kun sitten n rv 7 testasin, tiesin jo muista oireista olevani raskaana. Ja oikein tumma hieno plussa tuli heti.

Jos olet yrittänyt tullu rakaaksi monia vuosia ja käyt lapsettomuushoidoissa, niin niitä raskaustestejä tulee tehtyä paljon. Hoidoissa ollessa niitä TÄYTYY tehdä heti kun lääkäri niin sanoo. Ihmiset jotka tulevat helposti raskaaksi, eivät varmaan ymmärräkään meitä, jotka epätoivoisesti yritämme kaikkemme, että tulisimme raskaaksi. Vauvan kaipuu on meillä joillain niin suuri, että haluamme tietää heti kun mahdollista, että olemme mahdollisesti raskaana.

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija harmaa:
Jos olet yrittänyt tullu rakaaksi monia vuosia ja käyt lapsettomuushoidoissa, niin niitä raskaustestejä tulee tehtyä paljon. Hoidoissa ollessa niitä TÄYTYY tehdä heti kun lääkäri niin sanoo. Ihmiset jotka tulevat helposti raskaaksi, eivät varmaan ymmärräkään meitä, jotka epätoivoisesti yritämme kaikkemme, että tulisimme raskaaksi. Vauvan kaipuu on meillä joillain niin suuri, että haluamme tietää heti kun mahdollista, että olemme mahdollisesti raskaana.

Mä kyllä tiedän vaikka en joutunutkaan rankemman kautta hoitoihin, inssi riitti. En silti ole testannut ajoissa, en edes silloin kun piti. Vasta sitten kun olin oikeastaan varma, meniköhän inssistä 3 vai 4 viikkoa ennen kuin piti varmistaa että on se plussa. Pessimisti kun olen niin olin mieluummin mukavassa jännityksessä kuin olisin nähnyt sen liiankin tutun yhden viivan testissä.

Yhteistyössä