Alkuperäinen kirjoittaja kampaaja:
Niin justiinsa... ehkä tosiaan sun kannattaa leikata ne hiukset itse, koska selvästi olet alan ammattilainen ja osaat parhaiten ja tiedät parhaiten. Jännä sinänsä siis ettet kuitenkaan ole osannut kertoa kunnolla mitä haluat tai edes pyytää, että sulle näytettäis mitä ollaan tekemässä. Mutta siis juuri näiden tilanteiden välttämiseksi itse ilman asiakkaan eri pyyntöä näytän aina, että mitä pituutta olen leikkaamassa.
No niinpä, ihan tämänkin takia varmaan, kun vikaa yritetään kaikin mahdollisin tavoin laittaa sit asiakkaalle ja jos asiakas sanoo vastaan, vedetään siittä sit kilarit ja aletaan "Sinä se sit oot vissiin se ammattilainen ja tiedät parhaiten ja ja mussunmussun"

Rupes naurattaan. Juu tiedän parhaiten miten haluan omat hiukseni leikattavan
Mut jos tässä joku mättää:
Minä: Haluaisin kerroksittain revityt hiukset. Pisimmistä hiuksista enintään sentti pois, en halua lyhyempiä hiuksia pisimmistä hiuksista, mut päältä olevat hiukset saa olla lyhyet lyhyimmistä kerroksista.
Parturi: Saisinko ottaa 2-3senttiä enemmän kuin sen sentin?
Minä: No saat, mutta enintään se 2-3 senttiä lisää.
Parturi: Alkaa leikkaamaan hiuksia ja sanoo että elä pelkää, ei nämä ole kynityt kokonaan, vaan pituutta on mainiosti vielä takana, vaikka edestä näyttääkin vähän lyhkäsemmältä niinkuin oli tarkoitus.
Minä: Ok. Nuo etuhiukset saa sitten olla lyhyimmästä kohdasta lyhyemmät kuin mitä jo leikkasit.
Parturi: Leikkaan nyt ensin näin, katsotaan sitten.
Minä ( koko leikkauksen jälkeen kun parturi viimeistelee ) : Olisi ne saanut edestä olla vähän lyhyemmät.
Parturi: En viitsi enään leikata niitä edestä, kun ovat niin kauniin paksun näköiset.
Mikä mulla jäi sanomatta? Juu tuo etutukan leikkaus, mut mikä oli se sitten että mulla jäi älyämättä että mulle ei tälläistä mokaa ois sattunut.