mä en kestä mun miestä se on emä-sika =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
voiko joku mies olla mustasukkainen jos mummon mies on hyväksi käyttänyt, vai tarkottiko Ruusa yleisesti?

Voi kuule, mustasukkainen voi olla, aivan mistä vaan...

no tuossa tapauksessa ois kyllä aika sairasta :headwall:

Se onkin. Mustasukkaisuus. Eikä alkuunkaan järjellä käsiteltävissä...

Mutta parempi kai sekin, kuin että vain ilkeyttään sanoisi? :o

voiko joku mies olla mustasukkainen jos mummon mies on hyväksi käyttänyt, vai tarkottiko Ruusa yleisesti?

Voi kuule, mustasukkainen voi olla, aivan mistä vaan...

no tuossa tapauksessa ois kyllä aika sairasta :headwall:

Se onkin. Mustasukkaisuus. Eikä alkuunkaan järjellä käsiteltävissä...

Mutta parempi kai sekin, kuin että vain ilkeyttään sanoisi? :o
No oishan se selitys moiselle lapselliselle letkautukselle. Turhautumisesta ja järkytyksestä johtuvaa ilkeilyä luulisin.
:/

voi ei..täällä kanssa yksi jota on hyväksi käytetty lapsena,enkä voi kuvitellakaan miten kauhealta tuntuisi kun oma puoliso vielä siitä muistuttelisi,keskustelun paikka ehdottomasti!

Meillä ei vittuilla eikä muutenkaan 'isketä vyön alle' riidellessä. Minusta tuollainen käytös on tosi lapsellista.
Aikuisten pitäisi osata riidellä niin, ettei toiselle tule paha mieli ja jos loukataan, niin ANTEEKSIPYYNTÖ on paikallaan.

anteeksi pyysi kun siitä muistutin ei tuo sika muuten tajunnut edes loukanneensa =(

erota taas en pysty. löydänkö enään ikinä ketään muuta näiden läskien ja tämän lapsi katraan kanssa samoiten raha olis jatkuvasti tiukalla sillä mä olen suunnitellut aloittavani opiskelun. kun ei entuudestaan ole työpaikkaa tai koulutusta.

Ei tämä asia ole eron paikka. Olet kantanut tätä tietoa vuosi kaudet, ehkä yrittänytkin kertoa siitä miehellesi. Tiedän, se on erittäin vaikeaa. Viimein olet sen tehnyt. Taakka putosi harteiltasi, mutta miehesi ei tiedä miten suhtautua. Moni mies pelkää tällaisten asioitten aiheuttamia tunteita, eivätkä löydä sanoja, kuinka lohduttaa.

Olen käynyt tämän saman läpi, ja siitä on ollut pitkä, ja kivikkoinen tie tähän päivään. Siihen on tarvittu puhetta satoja tunteja. Muutama ystäväni tietää asiasta ja nyt myös poliisi. Olen pyörittänyt tätä asiaa päässäni vuosikausia, ja viimeinkin tuntuu, että pystyn käymään läpi kaiken sen paskan. Mieheni ei halua tietää yksityiskohtia, eikä hänen tarvitsekaan. Mutta tukena hän on ollut, vaikkei paljon osaakaan asiaan kommentoida sen kummemmin.