Mä en kestä enää tätä kitisevää lasta!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakaa

Vieras
Ei halua ruokaa, ei halua leikkiä, sylissäkin kitisee, koko ajan pitäis vaan kuskata jonnekin kattelemaan jotain uutta ja jännää ja mua väsyttää ja vituttaa ja tekee mieli heittää koko kakara ikkunasta ulos!!!

ikää 10 kk ja nuha on, ehkä hammasta pukkaa.. voiks se olla korvatulehdustakin etttäkaivelee suutaan? tekee myös sellasta niskohennakkelua kontatessaan ja istuessaan, sillai niinkun heiluttelee päätään pää vähän vinossa, hassun näköstä. kuumetta ei oo mut kauheen kärtty.

voi kun mies tulis pian kotiiin, menisin vähäks aikaa ihan mkötyään vaan pimeeseen ja hiljasuuteen päikkäreille. oon tosi äree.

Voi, tiedän tunteen! Mulla täällä 7-viikkoinen joka on valvottanut koko yön, ilmeisesti refluksia. Maanantaina päästään lääkäriin.

Voimia! Yritä saada nukuttua aina kun lapsi nukkuu.

särkylääkettä, särkylääkettä.... ja korvat näytille!

Jaksamista! toivottavasti tänne avautuminen vähän ees auttoi!! meillä oli poika just tollanen kanssa kun oli korvatulehdus putki! ja vaadi että kattoovat ne kunnolla, jos on vaikkua ja lääkäri itkee ettei nää, niin käske puhdistaa vaikku ekaksi!!! kaikki lääkärit ei sitä osaa/viitsi tehdä!!! sit käytiin kerran erikoislääkärillä, niin johan selvis! ja sai muuten muut lääkärit haukut tältä erikoislääkäriltä

Yhteistyössä