En kestä enää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aapee"

Vieras
odotan toista lasta ja toinen lapsi on vasta vuoden. mies ei välitä mun tunteista yhtään, menee vaan miten tykkää eikä kysy mun mielipidettä mihinkään. sitten jos pyydän tulemaan kotiin niin suuttuu kun hänen peräänsähän ei saa kysellä. oon niin loppu. oikein tunnen sen ahistuksen rinnassa mikä mulla on koko ajan. haluisin lähteä ja jättää ihan kaiken, olla vaan yksin ja unohtaa ton paskan miehen. mutta mä en voi, miten mä ikinä pärjäisin kahden pienen lapsen kanssa tai kehtaisin kellekkään sukulaiselle sanoa jotka mua varotti tästä kaikesta. en halua mun lapsille tällästä elämää että mä olen koko ajan väsyny ja vaan itken ja soittelen miehen perään. ois niin helppoa vaan lopettaa koko tämä elämä, mutta en vois jättää mun pientä lasta tänne yksin. mun pää ei vaan enään kestä tätä kaikkea ja tuntuu että kukaan ei ymmärrä eikä ketään kiinnosta.

okei pakko kysyä miksi teit toisen lapsen vielä hänen kanssaan? öö mun mies oli ennen ton sorttinen mutta rauhottu ja kasvoi aikuiseksi ja nyt odotan sitä toista lasta. Oisin tullut hulluksi jos oisin siihen saumaan saanut vielä toisenkin. VOimia sulle ja toi tilanne muuttuu ainoostaan miehen omasta halusta,valitettavasti!

lisään vielä että tiedän täysin tuon ahdistuksen tunteen,sitä valvoo ja kyttää puhelinta,etsii miestä yms.. kaikki ajatukset pyörii niissä asioissa. Ton kierteen olisi loputtava ennen kuin itsellesi käy pahasti. Voi että kun se sun mies tajuisi miten kohtelee teitä,sen pitäs rakastaa ja tukea sua....

[QUOTE="aapee";23907101]en tiedä miksi tein toisen lapsen. kai mä ajattelin että saisin hänet tajuamaan jotain. en edes tiedän mitä.[/QUOTE]

no tehty mikä tehty. Puhut sille paskiaselle mitä se on tekemässä sulle,esikolle ja syntyvälle lapselle. Haluaako se että sen lapsia hoitaa uupunut itsetuhoinen äiti? Mitä se haluaa? perheen? vai bileet? sit jos se on bileet niin jätät sen kylmästi ja et vastaa puh et mitään. Jos herra ei halua takasin jonnin ajan päästä niin anna olla. Se ei ollutkaan teidän arvonen! kerää tukiverkkosi kuntoon ja ole rehellinen vaikka ne jotain viisastelisi.

[QUOTE="aapee";23907110]välillä tuntuu että lasten ois parempi muualla, kun kattoa tätä.[/QUOTE]

no lähde lastesi kanssa!!!!!!!!!!!!!! älä nyt lapsia jätä tollasen ukon takia!

älä itke perään äläkä soittele sille ollenkaan. Se tarvii sun kitinää ja ruikutusta osoittaakseen, että hän on kohtuuttoman naisen viaton uhri.

Sä tiedät jo, ettei se kitinä tuota sitä haluttua tulosta. Jos haluat muutosta miehen käytökseen, sun täytyy ensin muuttaa omaasi.

Toivottavasti sulla on turvaverkot kunnossa, että saat apua?

[QUOTE="Vieras";23907112]no tehty mikä tehty. Puhut sille paskiaselle mitä se on tekemässä sulle,esikolle ja syntyvälle lapselle. Haluaako se että sen lapsia hoitaa uupunut itsetuhoinen äiti? Mitä se haluaa? perheen? vai bileet? sit jos se on bileet niin jätät sen kylmästi ja et vastaa puh et mitään. Jos herra ei halua takasin jonnin ajan päästä niin anna olla. Se ei ollutkaan teidän arvonen! kerää tukiverkkosi kuntoon ja ole rehellinen vaikka ne jotain viisastelisi.[/QUOTE]

Eiköhän tuo mielipide ole jo melko selvään tullut seille. Eiku vaan kylmästi maisema vaihtoon.

älä itke perään äläkä soittele sille ollenkaan. Se tarvii sun kitinää ja ruikutusta osoittaakseen, että hän on kohtuuttoman naisen viaton uhri.

Sä tiedät jo, ettei se kitinä tuota sitä haluttua tulosta. Jos haluat muutosta miehen käytökseen, sun täytyy ensin muuttaa omaasi.

Toivottavasti sulla on turvaverkot kunnossa, että saat apua?

ei me kauhean nuoria olla mä olen 22v ja mies 33v. tukiverkostoa löytyy jonkin verran.

mies 33 vee,no missäs se luuraa. Kyllä meillä se rauhottuminen alko alta 30 puolin ja toisin. Jos se on hyvä isä niin anna sen olla sitten hyvä isä kun sinä saat mennä ja ladatta akkuja. Sehän on hyvä tieto että on hyvä isä,miksei vaan ole sitten enempi teidän kanssa? vai eikö halua olla sinun kanssa?

[QUOTE="aapee";23907052]odotan toista lasta ja toinen lapsi on vasta vuoden. mies ei välitä mun tunteista yhtään, menee vaan miten tykkää eikä kysy mun mielipidettä mihinkään. sitten jos pyydän tulemaan kotiin niin suuttuu kun hänen peräänsähän ei saa kysellä. oon niin loppu. oikein tunnen sen ahistuksen rinnassa mikä mulla on koko ajan. haluisin lähteä ja jättää ihan kaiken, olla vaan yksin ja unohtaa ton paskan miehen. mutta mä en voi, miten mä ikinä pärjäisin kahden pienen lapsen kanssa tai kehtaisin kellekkään sukulaiselle sanoa jotka mua varotti tästä kaikesta. en halua mun lapsille tällästä elämää että mä olen koko ajan väsyny ja vaan itken ja soittelen miehen perään. ois niin helppoa vaan lopettaa koko tämä elämä, mutta en vois jättää mun pientä lasta tänne yksin. mun pää ei vaan enään kestä tätä kaikkea ja tuntuu että kukaan ei ymmärrä eikä ketään kiinnosta.[/QUOTE]

sinä pärjäät lasten kanssa yksin. aivan varmasti. olen ehdottomasti sitä mieltä, että parempi yksin lasten kanssa, kun täysin paskassa suhteessa joka vaan stressaa lisää.
ja ihan kokemuksesta voin sanoa. mulla on kanssa kaksi pisntä lasta ja lähdin vihdoin suhteesta pois lasten knssa. vaikeinta oli varmaan juuri myöntää muitten edessä ettei tämä liitto ollutkaan niin onnellinen ja tietää miten sitä ihmiset puhuu "mitäs minä sanoin". siitä varmaan pitkälti olenkin voimani ammentanut, pakotan itseni näyttämään muille että minähän pärjään sanokaa mitä sanotte.

voimia sinulle!

[QUOTE="aapee";23907177]sitähän mäkin olen miettinyt että miks tässä edes roikun. sit vaan tuntuu että silloin kun on kotona niin on todella hyvä isä ja sekin on ainut hyvä asia.[/QUOTE]

Mutta, jos äiti voi huonosti niin koko homma on pilessä. Sinähän lapsia hoidat ja samalla mietit miten kurjaa elämä on. Hyvä isä, on hyvä isä kauempaakin. Älä katkeroita itseäsi ja pilaa mahdollisuuttasi onnelliseen elämään. Aika kuluu.
Aseta ehdot ja jos ei niihin suostu, niin kannattaako noin elää?

[QUOTE="aapee";23907171]ei me kauhean nuoria olla mä olen 22v ja mies 33v. tukiverkostoa löytyy jonkin verran.[/QUOTE]

22v on aika nuori, ja teillä on siihen nähden aika paljon ikäeroa. Jos mies rupeaa laittamaan lapsia tuossa iässä noin nuoren kanssa, niin onko kenties niin, että se on laskenut, että noin paljon nuorempi on helppo pitää tossun alla ja hoitamassa katrasta, ja ihailu silti säilyy?

Tai sitten se on todella lapsellinen yksilö.

Jäikö multa joku vaihtoehto huomaamatta vielä?