en kestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä teen?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
jaksan hoitaa. hoidankin. on se kumma että jos yksi ilta menee päin persettä niin täälläkin vaan haukutaan.

Yks ilta mennee päin persettä ja sie jo ymmärrät niitä, jotka tekkee ihelleen jottain, etkä kertakaikkiaan kestä :o Hä.

mulla nousee ihan oikeesti savu korvista. kaikki alkoi niin kivasti tänään.

kun tulin töistä, mies oli siivonnu koko talon yllärinä, kun eilen puhuin että tänään pidän siivouspäivän, et jos mies lähtis töistä tultuaan lapsen kanssa pois. no mies oli tullut töistänsä aiemmin ja saanut siivotua ennen kuin mä tulin kotiin. ja ruokakin oli valmiina. ja se oli tehny ton siis lapsen kanssa...

ja mä aattelin että ihana ilta edessä. ajattelin ohimennen siivota kanihäkin nyt kun on aikaa...

eikä menny kuin pari tuntia niin lehdet on lattialla revittynä, lelut siellä täällä. lamppu paloi, ja lattialla oli sontaa.

siis tää on niin raivostuttavaa!!!!!!!!!!!
jos kaikki on tip top niin hetken päästä ei. miks ees siivota

Aha. Mies siis hoitaa normaalisti hommat lapsen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Lähinnä nyt kun itel on pentu ollu talos kaks viikkoo joka tekee vahinkoja nurkkiin niin en kyllä haistelis jätöksiä kovin kauaa,ja kyl meidän kanitkin niin paljon tuoksahtelee jos häkki likainen on et mä en kykenis henkee vetään jos en niitä siivois.
Sitte pitää luopua eläimistä jos ei jaksa niitä hoitaa.

jaksan hoitaa. hoidankin. on se kumma että jos yksi ilta menee päin persettä niin täälläkin vaan haukutaan.

No et sä kyllä nyt tunnu hoitavan etkä jaksavan.Tarkoitus ei ole haukkua.Mä vaan ihmettelen että sä mielummin istut naputtelemassa tietokoneella kärsien paskanhajua kuin että siivoisit sen pois.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:

Yks ilta mennee päin persettä ja sie jo ymmärrät niitä, jotka tekkee ihelleen jottain, etkä kertakaikkiaan kestä :o Hä.

mulla nousee ihan oikeesti savu korvista. kaikki alkoi niin kivasti tänään.

kun tulin töistä, mies oli siivonnu koko talon yllärinä, kun eilen puhuin että tänään pidän siivouspäivän, et jos mies lähtis töistä tultuaan lapsen kanssa pois. no mies oli tullut töistänsä aiemmin ja saanut siivotua ennen kuin mä tulin kotiin. ja ruokakin oli valmiina. ja se oli tehny ton siis lapsen kanssa...

ja mä aattelin että ihana ilta edessä. ajattelin ohimennen siivota kanihäkin nyt kun on aikaa...

eikä menny kuin pari tuntia niin lehdet on lattialla revittynä, lelut siellä täällä. lamppu paloi, ja lattialla oli sontaa.

siis tää on niin raivostuttavaa!!!!!!!!!!!
jos kaikki on tip top niin hetken päästä ei. miks ees siivota

Aha. Mies siis hoitaa normaalisti hommat lapsen kanssa.

miten niin? tänään oli yllättänyt. yleensä minä.

Lähinnä nyt kun itel on pentu ollu talos kaks viikkoo joka tekee vahinkoja nurkkiin niin en kyllä haistelis jätöksiä kovin kauaa,ja kyl meidän kanitkin niin paljon tuoksahtelee jos häkki likainen on et mä en kykenis henkee vetään jos en niitä siivois.
Sitte pitää luopua eläimistä jos ei jaksa niitä hoitaa.

No et sä kyllä nyt tunnu hoitavan etkä jaksavan.Tarkoitus ei ole haukkua.Mä vaan ihmettelen että sä mielummin istut naputtelemassa tietokoneella kärsien paskanhajua kuin että siivoisit sen pois.

mä haluan pitää tätä lasta sylissä kun se itkee kun lasken sen

itse tekisin nyt niin,että laittaisin sen lapsen syöttötuoliin syömään jotain pientä jotta viihtyis sen aikaa kun sä siivoat ne paskat.Leluista ja lehdistä viis(sellaista se meilläkin on,lelut lävähtää lattialle heti siivouksen jälkeen).Sitten köllähdät lapsen kanssa sohvalle(itse katsot tv:tä).Luulen että laps nukahtaa piankin kun nyt rauhoitut ja kokoat itses!

Ja anteeksi nyt mutta vielä vähemmän mä ymmärrän tuon pimahtamisen jos mies on päivällä siivonnut koko huushollin.Ei luulis olevan ylivoimasta.

Peesi. (viikkosiivouksesta toisen lapsen myötä luopunut ja aina itse siivoamaan joutuva)

Et ole selvästi vielä aikuistunut.
Mitä luulet miehesi tykkäävän? Hän niska limassa siivonnut ja kun sinä tulet kotiin, annat kaiken levähtää päin näköä?
Siivoaisit. Ei ole iso vaiva!

Terv. Kahden kerroksen väkeä (ja siivous ei ole ongelma)

Yhteistyössä