En enää kestä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi helvetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi helvetti

Vieras
Mies valehtelee valehtelun perään, ja mitä mitättömimmistä asioista. Nyt valehtelee ettei ole polttanut, vaikka on. Ja yli vuosi sitten pääsi irti tupakasta, niin nyt taas alkaa repeillä ja polttaa töissä minkä ehtii. En kestä. Ja vielä toista lasta pitäs alkaa yrittämään tuollasen polttajan ja valehtelijan kanssa.

Ei sun pidä alkaa yrittämään lasta ellet niin halua.
Kusettaminen on sellainen piirre aikuisella ettei ihan helposti kyllä opi rehelliseksi. Sun pitää todennäköisesti vain hyväksyä asia.

Tuota...

Kannattaa tehdä NYT selväksi että loppuu valehtelu tai nostat kytkintä. Ja nosta jos rikkoo lupauksen. Oikeasti.

Patologisen valehtelijan kanssa eläminen on aika haastavaa...

[QUOTE="vieras";22092129]mietin kun se valehtelee nuin helposti jo pienistä asioista ni miten helppo sitä on valehdella isoistakin asioista[/QUOTE]

No sepä! En enää luota mieheeni. On valehdellut useita kertoja muistakin asioista, kuten naisiin liittyen. Toinen on tää tupakka, mistä on aina väännetty. Olen sanonut, että jos sanoisi suoraan vain kun on polttanut niin ei olisi mitään ongelmaa. Tietenkään en siitäkään tykkäisi mutta ei tarvis suuttua näin. Kerran sanoikin, olin vain että ok. Toki sanoin että kunhan se oli siinä, eikä se jatku. No, näyttää jatkuvan. Lisäks oon niin hermona kun mies taas kuorsaa kun polttaa, en saa nukuttua ja unet jää vähiin.