Mä en käsitä tätä asiaa. Voisko joku selventää mistä on kyse?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pahoitinpa sitten mieleni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pahoitinpa sitten mieleni

Vieras
Kuulun FB:ssä pariin ryhmään. Niissä on ihmisiä ympäri maailman, miehiä ja naisia. Tietty porukka on kuitenkin vain "aktiivisesti" äänessä. Kun mä kommentoin tai kysyn jotain, yksikään NAINEN ei ikinä vastaa mulle. Ei siis koskaan. Jos joku tulee mun jälkeeni ja kysyy samaa asiaa, nämä naiset vastaavat tälle kysyjälle (liittävät siis kysyjän nimen vastaukseensa). Ihan kuin mä oisin täysin näkymätön?
Ryhmässä olevat miehet kyllä vastaavat ja keskustelevat munkin kanssa, en käsitä mikä ihme näitä muutamaa naista sitten riepoo? Tänäänkin tuli ihan paha mieli, kun yritin osallistua näitten naisten keskusteluketjuun, mutta ne ignorasi mun viestit ihan täysin :(

Mitä tää on? Miks ne tekee noin? Kaikille muille kyllä vastaavat ja juttelevat (siis ne naiset) mutta mä oon niille jostain syystä täysin näkymätön.

Et oo tosissas... Jos olet, niin suosittelen ulos menemistä, siellä on kesä nyt ja näet hieman todellista elämää ja oikeita ihmisiä. Antaa ehkä hieman perspektiiviä tälle "ongelmallesi".

[QUOTE="tms";26648164]Nainen on toiselle naiselle susi... Ne on kateellisia..?[/QUOTE]

Mistä? Ei ne tiedä musta juuri mitään.

Ja sinä eka vastaaja. Kai sitä ihmisellä voi pienempiäkin "ongelmia" olla kuin ainaiset avioerot, syövät ja kuolemat. Sun kannattais sen ulosmenemisen sijaan mennä itseesi ja miettiä miten kommunikoit kanssaeläjiesi kanssa.

• Tykkää
Reactions: Dongxi
Mistä? Ei ne tiedä musta juuri mitään.

Ja sinä eka vastaaja. Kai sitä ihmisellä voi pienempiäkin "ongelmia" olla kuin ainaiset avioerot, syövät ja kuolemat. Sun kannattais sen ulosmenemisen sijaan mennä itseesi ja miettiä miten kommunikoit kanssaeläjiesi kanssa.

Ehkäpä olet vain hieman "herkkähipiäinen". Älä nyt vaan pahoita tästäkin kommentista mieltäsi.

Kuinka aktiivisesti itse osallistut muiden aloittamiin keskusteluihin? Kuinka kauan olet kuulunut noihin ryhmiin? On nimittäin hyvinkin mahdollista, että sä olet "näkymätön" ja lakkaat olemasta "näkymätön", kun olet aikasi ollut yhtä aktiivinen kuin ne muut.

facebookhan ei näytä kaikkien seinäkirjoituksia kaikkien seinillä, vaan valitsee sieltä tavallaan ne, joita aktiivisimmin seuraa. Elikkäs ehkä näille naisille ei ponnahda se viestisi omalle seinälleen ja eivät sitä sitten edes huomaa, mutta nuiden toisten kysyjien taas huomaavat ja siten myös reagoivat. eli ehkäpä ei ole syytä pahoittaa mieltään ja ajatella että boikotoivat sinua (pelkän nimen perusteella, jos eivät edes tunne?) vaan uskoa vaan huonoon tuuriin.

facebookhan ei näytä kaikkien seinäkirjoituksia kaikkien seinillä, vaan valitsee sieltä tavallaan ne, joita aktiivisimmin seuraa. Elikkäs ehkä näille naisille ei ponnahda se viestisi omalle seinälleen ja eivät sitä sitten edes huomaa, mutta nuiden toisten kysyjien taas huomaavat ja siten myös reagoivat. eli ehkäpä ei ole syytä pahoittaa mieltään ja ajatella että boikotoivat sinua (pelkän nimen perusteella, jos eivät edes tunne?) vaan uskoa vaan huonoon tuuriin.
Hyvä pointti! Aiemmin mullekin tuli näkyviin seinälle kaikkien FB-kavereideni seinäkirjoitukset, muttei tule enää. Enkä mielestäni ole tehnyt mitään muutoksia asetuksiin. Ehkä kaverit ovat blokanneet mut, en tiedä :D

Yhteistyössä