P
Pahoitinpa sitten mieleni
Vieras
Kuulun FB:ssä pariin ryhmään. Niissä on ihmisiä ympäri maailman, miehiä ja naisia. Tietty porukka on kuitenkin vain "aktiivisesti" äänessä. Kun mä kommentoin tai kysyn jotain, yksikään NAINEN ei ikinä vastaa mulle. Ei siis koskaan. Jos joku tulee mun jälkeeni ja kysyy samaa asiaa, nämä naiset vastaavat tälle kysyjälle (liittävät siis kysyjän nimen vastaukseensa). Ihan kuin mä oisin täysin näkymätön?
Ryhmässä olevat miehet kyllä vastaavat ja keskustelevat munkin kanssa, en käsitä mikä ihme näitä muutamaa naista sitten riepoo? Tänäänkin tuli ihan paha mieli, kun yritin osallistua näitten naisten keskusteluketjuun, mutta ne ignorasi mun viestit ihan täysin
Mitä tää on? Miks ne tekee noin? Kaikille muille kyllä vastaavat ja juttelevat (siis ne naiset) mutta mä oon niille jostain syystä täysin näkymätön.
Ryhmässä olevat miehet kyllä vastaavat ja keskustelevat munkin kanssa, en käsitä mikä ihme näitä muutamaa naista sitten riepoo? Tänäänkin tuli ihan paha mieli, kun yritin osallistua näitten naisten keskusteluketjuun, mutta ne ignorasi mun viestit ihan täysin
Mitä tää on? Miks ne tekee noin? Kaikille muille kyllä vastaavat ja juttelevat (siis ne naiset) mutta mä oon niille jostain syystä täysin näkymätön.