Mä en jaksa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vihainen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vihainen äiti

Vieras
Asutaan kaupungin vuokra-asunnossa. Viime viikolla yläkertaan muutti mustalaisia ja hyvästi kotirauha.

Mä en vaan enää jaksa, kun ne huutaa, tappelee, kolaa, paiskoo ovia niin, että koko talo tuntuu kaatuvan ja majottaa koko sukunsa siihen kämppään. Rappukäytävässä käy jatkuva trafiikki ja siellä poltetaan tupakkaa kuten asunnossa sisälläkin.

Meidän ennen niin hyvin nukkunut vauva on nyt itkenyt viimeiset kaksi yötä ja juuri äsken nukkui 10 min päikkärit ja nyt itkee ja hieroo silmiään väsymyksestä. Ei saa nukuttua tuon kamalan metelin takia. Tupakansavua tulee nyt myös meidän asuntoon, kun mustalaiset polttaa sisällä!

Nyt ollaan lähdössä ulos lenkille, että toinen saisi edes hieman nukkua!!

Mitä tässä voi tehdä?

Mies soitti jo eilen ton tupakansavun takia. Vastaus oli, että ei voida todentaa mistä asunnosta tupakansavu meille tulee ja lisäksi vielä toteamus, ettei noille mustalaisille voi oikein mitään tehdä kun "ne vaan on tuollaisia!"

Ihmeessa ilmoitus ja juttelet muidenkin naapureiden kanssa, jos hekin ovat häiriintyneet, niin isännöitsijälle vaan valitusta. Voi luoja, mä en ikinä kestäis elää tuolla tavalla..:(

Ne lähti jonnekin!!! Ihanaa, sain vauvan nukkumaan. Toivottavasti eivät tule ihan heti takaisin!!

Ja joo, me ollaan nyt haettu asuntoa monesta eri paikasta, täytyy toivoa, että saadaan! Asuntotoimisto ilmoitti, ettei meille voida naapureiden häirinnän perusteella antaa uutta asuntoa, koska joku muu joutuisi tähän sitten... Eli ei hyvältä näytä. Ja rahaa ostaa omaa ei ole.

Yhteistyössä