Mä en jaksa!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Matoja taas!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Matoja taas!!!

Vieras
Meidän lapselta löytyi kihomatoja jouluntiennoilla ja silloin vasta neljännellä hoitokerralla katosivat siivouskesta ja hygienasta huolimatta. Tarhaan ilmoitettiin sekä sitten läheisille ja siellä myös otettiin lääkeet varmuuden vuoksi. Nyt taas bongasin elävän madon kun taskun lampun kanssa olin jahdissa lapsen itkettyä illalla kutinaa. Nyt ottaa päähän niin paljon että. Suorastaa v*tuttaa pienien ystäviemme paluu. Miksi ne on taas täällä?! En jaksa.

Pyrviniä ja nyt huomenna soitan vermox respan. Ovatkohan edes missään kohtaa kadonneet vai onkohan niitä koko ajan ollutkin? Kyllä ovat pirulaisia...

ne on tosi inhottavia ja niiden takia joutuu tekemään niin helvetisti työtä, että ne saa pois. itse vaihdoin joka aamu kuukauden makuuvaatteita vielä kuurien jälkeenkin joka aamu, ja koko talon kattoa ja seiniä myöten pesin suurin piirtein hammasharjan kanssa. onneks me päästiin niistä sillä konstin kertaheitolla eroon. hirvittää ajatuskin, että joutuis käymään saman rumban läpi uudestaan

Joo niin jaksoin minäkin ne ekat kerrat tehdä ihan järkyt siivoukset, mutta kun tartuntoja on viimeisen 9 vuoden aikana ollut valehtelematta ainakin yli 20 kertaa, niin alkaa siinä puhti loppuun. Ei auta vaikka mitä tekee, kun tartunnan saa aina jostain. Kun puolet tartuttajista on oireettomia.....

Se siivous rumba tässä onkin se mikä ottaa päähän ja tietty sen lisäksi että lapsella huono olla. Oon aivan varma et joku lähipiiristä tarttuttaa uudelleen koko ajan, muutakaan en kyllä keksi. ://

Yhteistyössä