mä en jaksa uskoa että meille löytyy kämppä!

01.05.2007
357
0
16
en sit hyvällä tahdollakaan! aikaahan siihen on siis vielä puoli vuotta kun tästä täytyy lähteä mut jos kunnalla ei oo asuntoja (siis oikeesti EI) ni mihin me tästä lähdetään?

lasten koulut ja hoidot on täällä joten ihan just ei tuonne lähikaupunkiinkaan voida muuttaa (enkä haluu) ja täällä oon joka paikkaa hakemuksia laittanu ja soitellu ja käyny kattomassakin...

et tressi on kun koko ajan pyörii vaan tää asia päässä ja yhtään mitään muuta ei jaksa (riemukas joulu tulossa)

:(

Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:
eikö kunnalla todella ole tarjota mitään jos teillä pakko muutto edessä?

kun asuntotoimistolla käy selittää tilannetta ja kyselemässä ni vastaus on ei oo. sit sellaset jotka myy edellisen kämpän ja alkaa rakentamaan ni niille kyllä löytyy, mä luulen et niillä on jokin "kiintiö" tällaisten tapauksien varalle.

luulis kyllä et kun tää asunto myydään ja tästä on PAKKO lähteä ni kyllä ne jonkun asunnon meillekin järkkää- en vain jaksa siihen nyt uskoa!

paprut viety asuntotoimistoon viime viikolla ja heinäkuun lopussa viim. ois lähdettävä........

Alkuperäinen kirjoittaja Africa:
paprut viety asuntotoimistoon viime viikolla ja heinäkuun lopussa viim. ois lähdettävä........

Pidetään peukkuja, että uusi koti teille löytyisi mahd. pian. Otathan huomioon sen, että joissain kunnissa asuntohakemukset raukeavat vuodenvaihteessa, joten ota selvää teidän kunnasta, että pitääkö sun toimittaa uudet hakemukset ensi vuoden puolella.

Yhteistyössä