Ä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:ja meillä ukko nosti kamalan haloon kun mietin et jos menisin töihin kun nuorin täyttää 2.. jotta täällä sitä kotona ollaan ja lapsia hoidetaan, varovasti välillä oon ehotellu et jos lähtisin jo töihin, mut ei oikein ota ehdotus tuulta purjeisiin. no jos sitten syksyllä!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kai laiskaa saa patistaa?:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Minä olen sen takia kotona, kun haluan lapseni hoitaa kotona niin pitkään kun vain suinkin mahdollista ja siinä ei ole mitään väärää.. töihin haluisin, mutta lasta en haulua vielään laittaa hoitoon. ja älkääs unta nähkö et mun mies jäis kotiinse haluu vaan tehä töitä, töitä, töitä.. no tehkööt sit, mut ei tartteis mulle valittaa..
Pakko niitä jonkun on tehdä, kun toinen ei halua mennä töihin. Muuten loppuu lainanmaksu ja leipä kaapista
Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:Alkuperäinen kirjoittaja Ei kai laiskaa saa patistaa?:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Minä olen sen takia kotona, kun haluan lapseni hoitaa kotona niin pitkään kun vain suinkin mahdollista ja siinä ei ole mitään väärää.. töihin haluisin, mutta lasta en haulua vielään laittaa hoitoon. ja älkääs unta nähkö et mun mies jäis kotiinse haluu vaan tehä töitä, töitä, töitä.. no tehkööt sit, mut ei tartteis mulle valittaa..
Pakko niitä jonkun on tehdä, kun toinen ei halua mennä töihin. Muuten loppuu lainanmaksu ja leipä kaapista
Minkä takia sie syyllistät ap:tä, joka haluaisi vaan hoitaa pientä lasta kotona? Eihän siinä oikeesti ole mittään pahhaa, vai onko siusta?
Alkuperäinen kirjoittaja purna:Ei tosiaankaan ole mitään pahaa, mutta mikä oikeus äidillä on noin vain lytätä miehen mielipide? Missäs se tasa-arvo nyt on?
Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:Alkuperäinen kirjoittaja purna:Ei tosiaankaan ole mitään pahaa, mutta mikä oikeus äidillä on noin vain lytätä miehen mielipide? Missäs se tasa-arvo nyt on?
Tasa-arvo ei miusta ole ollenkaan niin tärkeä asia, kuin lapsen parasta ajatteleminen.
Enkä tarkoita etteikö hoitopaikassa olisi hyvä olla, mutta ap:llä on 11-kuinen lapsi ja hän kertomansa mukkaan pittää kodistaan ja perheestään hyvää huolta. Hoitaa lapsen, siivoaa, laittaa ruuat yms. Isä haluaa käydä töissä. Rahallisesti tulleevat toimeen noinkin.
Kyllä mie pyytäisin miestä miettimään mielipiteitään uuvestaan, jos kotona on asiat noin hyvin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kai laiskaa saa patistaa?:Alkuperäinen kirjoittaja tt:Tietenkin se on eri asia, jos olet kotona vain sen takia, ettet tahdo mennä töihin. Sitä sanoisin jo todelliseksi laiskuudeksi ja miehelläsi on täysi oikeus patistaa sinua!
Eiei, olet ymmärtänyt täysin väärin. Palstalaisten enemmistön mielestä naisella onjumalaiset ja diktaattorimaiset oikeudet yksin päättää kaikesta mikä liittyy lapsiin. Miehen paikka on vain sopeutua tai lähteä...
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kai laiskaa saa patistaa?:Alkuperäinen kirjoittaja tt:Tietenkin se on eri asia, jos olet kotona vain sen takia, ettet tahdo mennä töihin. Sitä sanoisin jo todelliseksi laiskuudeksi ja miehelläsi on täysi oikeus patistaa sinua!
Eiei, olet ymmärtänyt täysin väärin. Palstalaisten enemmistön mielestä naisella onjumalaiset ja diktaattorimaiset oikeudet yksin päättää kaikesta mikä liittyy lapsiin. Miehen paikka on vain sopeutua tai lähteä...
Alkuperäinen kirjoittaja jyrä:Alkuperäinen kirjoittaja Ei kai laiskaa saa patistaa?:Alkuperäinen kirjoittaja tt:Tietenkin se on eri asia, jos olet kotona vain sen takia, ettet tahdo mennä töihin. Sitä sanoisin jo todelliseksi laiskuudeksi ja miehelläsi on täysi oikeus patistaa sinua!
Näinpä tuo tuntuu olevan. Ei ole tasa-arvosta mitään tietoa kun palstan telaketjufeministisiipi jyrää miehet ja heidän väärät mielipiteet alleen.
Alkuperäinen kirjoittaja mies:Mies käskee ja nainen tottelee!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:Nyt meni kyllä yli hilseen niin että hujahti, arvoisa "laiskaa patistamaton" :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kai laiskaa saa patistaa?:Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:Nyt meni kyllä yli hilseen niin että hujahti, arvoisa "laiskaa patistamaton" :xmas:
Oikeastaan en ole yllättynyt...
Täällähän kaikki perustuu huutoäänestykseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:Alkuperäinen kirjoittaja Ei kai laiskaa saa patistaa?:Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:Nyt meni kyllä yli hilseen niin että hujahti, arvoisa "laiskaa patistamaton" :xmas:
Oikeastaan en ole yllättynyt...
Täällähän kaikki perustuu huutoäänestykseen.
No mutta siehän se voit fiksuna immeisenä kertoa, miten tuo siun kovin hieno lainaus liittyi aiheeseen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja !:En olisi koskaan suostunut viemään noin pientä lasta hoitoon, sanoi mies tai laki tai muut ihan mitä tahansa. Lapsi on vain kerran pieni! Ensimmäiset kaksi vuotta on lapsen henkiselle kehitykselle ne kaikkein tärkeimmät vuodet, siksi sitä kotihoitoa hei suositellaankin.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Käske sen mennä parempi palkkasiin hommiin, jos rahapula ketuttaa: sun paikkasi on kotona vielä sen pienen kanssa. :hug:
Lain äidille suoma automaattinen oikeus olla kotona on 11-kuisen äidillä jo mennyt, ts. äitiysloma on jo loppunut (vanhempainvapaanhan voi kätyyää kumpi vanhempi tahansa; tosin sekin on jo ohi ap:n tapauksessa).
Missään ei lue, että nimenomaan isän pitää elättää perhe yksinään ja äidin pitää olla lapsen kanssa kotona. Tuo ei ole mikään automaattinen asia, vaan perhe- ja tilannekohtainen sopimus, jossa pitää huomioida molempien vanhempien mielipide. Säälittää se mies, jota puoliso kohtelee noin.
Älä viitsi: pieni se 11 kuinen on vielä. jos meillä mies käskis mun nyt mennä töihin, mä käskisin sen painua pellolle meidän elämästä. Mun lapseni on vielä vauva, vasta 13 kk vanha. Se tarvitsee äitiä kotona ennemmän kuin me tarvitaan lisätienestiä. Tämä vaihe on hetken vain, eikä kestä ikuisesti: luulisi, että sellaisesta yhdessä selviää, jos haluja on.
Tietenkin vuosikas on vielä pieni. Se ei ollut kommenttini pointti. Kotona olevalla äidillä ei mielestäni ole oikeutta automaattisesti olettaa, että mies elättää hänet ja lapsen. Äiti on isän lailla yhteisvastuullinen perheen elättäjä, ja äidin kotonaolon pitäisi mielestäni olla yhteinen sopimus, ei kummankaan osapuolen sanelema tilanne.
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kai laiskaa saa patistaa?:Alkuperäinen kirjoittaja !:En olisi koskaan suostunut viemään noin pientä lasta hoitoon, sanoi mies tai laki tai muut ihan mitä tahansa. Lapsi on vain kerran pieni! Ensimmäiset kaksi vuotta on lapsen henkiselle kehitykselle ne kaikkein tärkeimmät vuodet, siksi sitä kotihoitoa hei suositellaankin.
Palstalaisista suurin osa on sitten aikanaan ilmeisesti viety hoitoon kaksiviikkoisina...