V
voi pahoin
Vieras
olotilaa.Miten mä saan itseäni niskasta kiinni??Tuntuu että ote lipsuu kokoajan pahempaan suuntaan.Iskee kauhea ahdistus vaan päälle ja syö sitten lisää ja lisää ja taas päätän että huomenna en syö herkkuja.Kun huominen tulee niin syön taas ja päätän siirtää seuraavaan päivään.Mä en jaksa.Auttaisikohan lääkärissä käynti tähän.Tuntuu että jotain on pahasti vialla korvien välillä kun mä en saa mitään,en mitään otetta itsestäni.
taas meni 4 kinderiä mahaan ja ylipaino kertyy entisestään.Sitä on 40kg.
Eikä auta nyt kenenkään tulla sanomaan että syö läski vähemmän hyi helvett.i jne. tarinaa sillä ne mä kaikki tiedostan muutoinkin.
onko muita saman ongelman kanssa olevia???
taas meni 4 kinderiä mahaan ja ylipaino kertyy entisestään.Sitä on 40kg.
Eikä auta nyt kenenkään tulla sanomaan että syö läski vähemmän hyi helvett.i jne. tarinaa sillä ne mä kaikki tiedostan muutoinkin.
onko muita saman ongelman kanssa olevia???