Lyövää naista saa täräyttää nekkuun?

  • Viestiketjun aloittaja "Hellu"
  • Ensimmäinen viesti
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29837898:
Siis mikä sinua estää lähtemästä sen oman miehesi mukaan, ihan vain pois tilanteesta? Onko se kamala turnoff, jos miehesi vain tokaisee tylysti perseenpuristajalle, että "anna olla viimeinen kerta" ja ohjaa sinut herrasmiesmäisesti pois? Jäätkö siihen paikalle ihmettelemään, että miksei se lyönyt?
ei... tuohan olis ihan hyvä puolustus, minun mielestä. Ei tuo olisi mitään pakoon lähtemistä.
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29837898:
Siis mikä sinua estää lähtemästä sen oman miehesi mukaan, ihan vain pois tilanteesta? Onko se kamala turnoff, jos miehesi vain tokaisee tylysti perseenpuristajalle, että "anna olla viimeinen kerta" ja ohjaa sinut herrasmiesmäisesti pois? Jäätkö siihen paikalle ihmettelemään, että miksei se lyönyt?
Vaikea lähteä pakoon, jos naisella on esim. piikkikorot ja minihame talvella, kun maa on juuri jäätynyt vesisateen jälkeen.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
säpäle harmaana
en ole joutunut väkivaltatilanteisiin. Mutta olet vähän naiivi, jos kuvittelet, että väkivaltatilanteisiin joutuu aina oman valinnan kautta ja että ne on täysin vältettävissä tekemällä oikeita valintoja.
En kuvittelekaan niin (sanoin sen juuri tuossa aiemmassa viestissä). Sinustako ei ole yhtään naiivia kuvitella, että jos tällaiseen tilanteeseen joudut, sinulla on mies rinnallasi?
 
Vierasmiess
Harvemmin varmaan "normikansa" joutuu kyseisiin tilanteisiin, mutta mua lohduttaa suuresti tieto siitä, että mun mies olisi ainakin kykeneväinen tekemään jotain, mikäli siihen olisi pakottava tarve. Karkuun juokseminen ei aina onnistu.
Käytännössä onnistuu tuhannesti helpommin kuin jonku korston piekseminen.
Ongelma vaan on siinä, että siinä muserretaan naisen ja miehen kunnia sekä pariskunnan seksielämä koska luolanaisen tussu kuivuu ikuisiksi ajoiksi. Märkyyshanan saa auki vain käymällä pieksemässä jonkun ison miehen. :)
 
Peyote
Ok. Mutta siis kumpi vaihtoehto ihan rehellisesti ajateltuna jättäisi sulle paremman mielen. Että mies puolustaa sun kunniaa ja ottaa tappelussa turpaan vai että mies pakenee kanssasi paikalta?
no pakeneminen kai, koska sitten ei olis mies vahingoittunut. Mutta pelkkä pako, ilman minkään sanomista, ellei tilanne ole tosi uhkaava, olis mun mielestä aika tyhmää. Haluaisin että mies edes sanoisi jotain. Toisekseen jos olemme miehen kanssa snägärijonossa jossa joku minua puristaa, en näe syytä, miksi poistuisimme lainkaan paikalta ennen sitä mitä ollaan osamassa. Mies voisi tulla minun ja tahvon väliin, eikä luuktavasti tarvitsisi lyödä ketään. Voisi vaan kieltää puristamasta.
 
  • Tykkää
Reactions: Pessimisti
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29837931:
Häh? Eikö tässä nyt puhuttukaan fyysisestä puolustamisesta? Eikös tuollainen ole heikkojen hommia?
ei, koska edelleen se sisältää uhan joutua hakatuksi kun sanoo tuntemattomalle vastaan. Ei se hakkaaminen ole se pointti, vaan se, että uskaltaa asettua puolustamaan. ihan sama vaikka että jos jotain kadulla potkitaan, ei oo pakko ensimmäisenä hypätä kasaan vaan voi sanoa vaikka että lopettakaa.
 
tarkennus
No luki väärin, eipä tuo nyt oo niin kamalaa.

Ehkä se jopa lisää mun (jo sinällään massiivista) street crediä, jos vaikutan ihmiseltä, joka noin vain ehdottaa tappamista ratkaisuksi :rolleyes:
Olisi kyllä hieman hämmästyttävää :D
Peyote, ok, uskotaan. Ehdin vain lainata sinun viestisi, jossa oli sen lukiessani yksi sana, lääkkeet, mutta kun vastausikkunani avautui, se oli tyhjä.
 
Vierasmiess
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29837946:
Siis ihan oikeastiko te kuljette päivät pitkät puolisoidenne kanssa? :O
Samaa olen ihmetellyt. Miksi ihmeessä joku miehen tuki on niin tärkeää selviytymiselle kun usein hereilläoloajasta ollaan vähintään puolet ilman puolisoa.
 
ei, koska edelleen se sisältää uhan joutua hakatuksi kun sanoo tuntemattomalle vastaan. Ei se hakkaaminen ole se pointti, vaan se, että uskaltaa asettua puolustamaan. ihan sama vaikka että jos jotain kadulla potkitaan, ei oo pakko ensimmäisenä hypätä kasaan vaan voi sanoa vaikka että lopettakaa.
Aiemmin olet kyllä tarkoittanut fyysistä puolustamista. Sanalliseen puolustamiseen kykenee nainenkin, ei siihen tarvita lihaksia.
 
-
Käytännössä onnistuu tuhannesti helpommin kuin jonku korston piekseminen.
Ongelma vaan on siinä, että siinä muserretaan naisen ja miehen kunnia sekä pariskunnan seksielämä koska luolanaisen tussu kuivuu ikuisiksi ajoiksi. Märkyyshanan saa auki vain käymällä pieksemässä jonkun ison miehen. :)
Öö... kun sä kovasti mainostat olevasi niin sivistynyt ja merkittäviä filosofian teoksia lukenut, niin miten ihmeessä sun luetun ymmärtäminen voi olla noin alkeellisella tasolla?

Ei kai täällä kukaan nainen halua, että sen mies käy pieksemässä ketäsattuu missäsattuu. Kyse on ollut pakottavasta tilanteesta, jossa tarvitsee kyetä puolustamaan itseään tai läheisiään.
Mun nähdäkseni itsensä puolustaminen on aika eri asia, kuin tappelun hakeminen hakemalla.

Äijä on kyllä jotenkin niin selkärangaton... lapsia ja naisia voi sun mielestä "läpsiä" tarpeen vaatiessa, mutta itsensä puolustaminen on yhtäkkiä silmitöntä ja alkeellista väkivaltaa ja sinä et sitä ainakaan naisesi takia tekisi.
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29837946:
Siis ihan oikeastiko te kuljette päivät pitkät puolisoidenne kanssa? :O
Mä kyllä usein kuljen miehen kanssa. Olen miettinyt, että se jo osaltaan varmasti karsii pois kaikenlaiset puristelut, kun on mies vieressä. Pitäisi olla aika kännissä tai hullu että kävisi käsiksi.
 
säpäle harmaana
Käytännössä onnistuu tuhannesti helpommin kuin jonku korston piekseminen.
Ongelma vaan on siinä, että siinä muserretaan naisen ja miehen kunnia sekä pariskunnan seksielämä koska luolanaisen tussu kuivuu ikuisiksi ajoiksi. Märkyyshanan saa auki vain käymällä pieksemässä jonkun ison miehen. :)
Näin minunkin järkeilyni mukaan, mutta kai tämä palstatotuus on sitten uskottava, että on ihan helppoa piestä joku sekopäinen hormoonihirviö, mutta pakoonjuoksu (tai ihan vain pari askelta tilanteesta sivuun) on useimmiten mahdotonta.
 

Yhteistyössä