Näin minäkin ajattelen vaikka varmasti pistäisin takas jos minun kaveria joku valopää tulis hakkaamaan. Pitäis varmaan kysyä poliisilta, että onko se hyväksyttävää -meneekö itsepuolustuksena? Koska ethän sä voi tietää tuleeko se hörhö lisää päälle ja tekee sun läheisestä/sinusta enemmän tuusan nuuskaa:S Siihen liittyy se uhka. Kyllä mä haluaisin näyttää että tänne ei ole asiaa,me annetaan takaisin tai turha kai tuota on edes miettiä mitä haluaisi ja mitä ei, koska siinä tilanteessa meistä jokainen koittaisi saada sen hörhön maahan.. Joko potkien tai lyöden, what ever.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29837110:No on. Ei vaan. Sanoinhan, että en tiedä, miten itse vastaavassa tilanteessa toimisin, jos oikeasti sattuu vastaan, mutta tässä keskustelun tasolla en kyllä näe, miten kukaan näkee tuossa jonkun oikeuden. Jälleen sanon sen, että ymmärtäminen ja hyväksyminen on kaksi eri asiaa. Ymmärrän, jos joku arvioi tilanteen väärin tai panikoituu, mutta tässä keskustelussa tuskin kukaan on panikoitunut, mutta silti se oikeus monien mielestä tuossa tilanteessa on.