Lyön lastani häpeämättä

Sit jossain kohdassahan oli maininta ettei lapsia hyödytä lyödä kun ei ne tiedä miks niitä lyödään ja sit se ei muka tunnu missään. Rohkenen olla kyllä toista mieltä.
Mun mielestä just se uhma lisääntyy sillä lyömisellä.

Oli kyllä aika tunteita nostattava ohjelma. Pahalta tuntui lasten puolesta ja ne vanhemmat olivat kyllä kypsymättömiä vanhemmuuteen... Mitchellinkin isä halusi rauhaa tullessaan töistä kotiin, eihän sellaista nyt voi lapselta vaatia,että hän ymmärtäisi ja tukisi isää raskaan työpäivän jälkeen. Isä ei muutenkaan tuntunut ymmärtävän lapsen maailmasta yhtään mitään... Samoin se kolmen lapsen yh-äiti joka mäiski ties millä keittiökauhoilla aivan jatkuvasti. Se äitihän siinä käyttäytyi huonosti ja omasi ongelmia, ei lapset... :'(

No huh, onneksi en katsonut. Mainoista jotkut täällä kommentoi. Siis hyvin kuvailivat niitä ääliövanhempia.
Nimenomaan toi kauhistuttaa, että tehdään ohjelmaa ja kuvataan. Ihan kun oikeastaan jotenkin sallitaan tapahtumat. Eihän kamerat voi yleensä kuukausia seurailla aikuistenkaan kiduttamista (esim.vankilassa) .

tök
jos tuo eilisen ohjelman surkea läpsiminen on teidän mielestä hakkaamista, niin siinä tapauksessa nipistäminen lasketaan kuristamiseksi. Paskapuhetta oli myöskin se ettei lapsi mika käsitä, että minkä takia lyödään. Mua ja mun veljiä on kuritettu niin tukistamalla ja remminkin avulla eikä ole koskaan jäänyt epäselväksi miksi äiti on niin tehnyt. Tämä nykyajan rajattomuus on varma tapa saada lapsista typeryyksiin sortuvia idiootteja.
Itse en tule kyllä omalla lapselleni remmiä näyttämään, tukistaminen riittää. Lapsille pitää näyttää ihan selkeät rajat, muuten niistä tulee ihan kaheleita. Mitä te luulette sen hyödyttävän jos sanotte lapsellenne " ei Ville-kulta, ei saa", kun tämä raapii toisen pojan naamaa ja repii vaatteita päältä. Loppuu varmaan joo siihen se rehaaminen. Tulee varmaan teidän lapsille tosi hyvä moraali. Huh!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Katsottiin miehen kanssa vaikka harvoin katsotaan noin muuten noita 4D-dokkareita. Mutta eihän tuossa kyllä ollut mitään siihen viittaavaa että olisivat YRITTÄNEET olla lyömättä lastaan kuukauden ajan! Nehän löi ihan ohi mennessäänkin ja se yks akka heilui sen kauhansa kanssa. Hullun näkönen koko nainen:(

Muta se Angela jolla oli 3 lasta niin sen toinen pojistahan sanoi että he vaan kerää vihaa aina kun se lyö turhaan (eli siis osaksi ajattelivat että on oikein kun heitä lyödään ja kai se ajattelu tulee siitä kun tuohon on kasvatettu) ja joskus he kostaa sille.

Sen Mitchellin isä oli kyllä aika karsea tapaus ja sitten vielä äitikin lähti mukaan hommaan.

Ja kaks muijaa (Aaronin äiti ja sitten olikos joku Eloise-tyttö sillä toisella äitillä) vaan virnistelivät idiootin näköisinä ja tuumivat että pitäis hakata vähän enempi vielä. Ei jestas! Toivottavasti tuommosiin alettas puuttua ja sais linnaa moisesta!!!

Minusta tuo dokumentti oli typerä pintaraapaisu joka keskittyi vain lyömisen näyttämiseen ja vanhempien perusteluiden näyttämiseen. Mitä nuo oikeasti muka yrittivät? Miksi ei näytetty laajemmin keskustelua ammattilaisten kanssa?
Sen Mitchellin isä tuumas että ei oo paljon jos lyö lastaan 100krt vuodessa... Mitäs jos vaimo (tai joku muu) alkas mätkiä äijää joka toinen päivä tuumien etteihän se oo mitään jos lyö aikuista 200krt vuodessa?

Itse kuiten myönsivät että ovat hemmotelleet lapsen piloille kun ajattelivat että eivät saa lisää lapsia. Sitten kun tuli vauva niin keskityttiin vain siihen ja alettiin läpsiä isompaa heti jos lähestyikin vauvaa.

KÄSITTÄMÄTÖNTÄ!

Yrittivät? Kenties saada jälkikasvuaan ns. rajoihin mutta jotensakin kyseenalaisin konstein... Ehkä ne rajat ja niiden ylitys oli niiltä vanhemmilta enemmmän hukassa, kuin heidän "kasvattamiltaan" lapsilta....

Siinä oli pinna pinnassa ja arjensietokyky minimissä niillä vanhemmilla. Sen käsitän, mutta sitä JATKUVAA läpsimistä en. Vaan jos sen läpsimisen vahingollisuuden itse tajuaa ja sen eteen koittaa jotain tehdä, tie on oikeaan suuntaan, ja se kai ON tärkeintä . Tässä sen enempää "pyhimykselemäittä".

Minä EN edelleenkään käsitä, mihin syyttely johtaa? Ellei puhuta siitä virallisesta syyttäjästä. Mielipiteeni on, että LYÖDÄ ei saa, mutta missä menee raja, vai meneekö? Onko kevyt "hipaisu" lyömistä? Ja mikä on hipaisua?

Jotenkin vaan ne erittäin kärkevät, liki fanaattiset lausunnot, joita ns. lasten puolesta esitetään, eivät vakuuta minua. Mutta onko sillä väliäkään? Enhän ole syytetyn asemassa.

Yhteistyössä