Lyön lastani häpeämättä

Taidan olla poikkeus :eek: :whistle: Minulla se meni nauhalle. Ainahan nuo 4 D:n dokkareiden otsikot/ohjelmanimikkeet on huomionhakuisia... Ketä se satuttaa, jos niitä katsoo?

En kokisi olevani piiruakaan parempi, jos en katsoisi. Tajuan toki, että monien katsomattomuuden syy ei ole tuo, mutta minulla onkin huono päivä takana. Jos siinä tosiaan mätkitään, kai siihen jo joku on puuttunut, kun siitä ohjelmakin on väsätty...?

"Lyödä häpeämättä", hmm... Minusta hyvin "ontuva" otsikko. Vaikka ei kai sillä ole mitään väliä, mitä mieltä otsakkeesta olen. Enkä tiedä, koska katson, nauhalla se on, jos siltä tuntuu.

Miten minusta tuntuu, että joskus jossakin yritetään tehdä "paha mami" siitäkin, joka näitä julkeaa tunnustaa katsovansa (eihän se katsojan vastuulla ole)? ENKÄ takuulla tarkoita Tallua, sivuhuom.

"Jos minulla olisi yksi lapsi, en löisi tätä.Yksi tottelee.Kun on monta, heitä on pakko lyödä"

V¤¤¤¤ako sitä revaansa on tarvinnut levitellä monta kertaa, jos kolmen kakaran kasvattamisesta ei selviä ilman hakkaamista?
Käsittämättömän aivottomia ihmisiä!!!!!!!!!

Mä itse odotan niitä ammattiauttajien neuvoja, missähän viipyvät. Jos niistä saisi jotain vinkkiä itsellekin - enkä itse lyö lapsiani, mutta huudettua tulee liian paljon. Ja sitä haluaisin vähentää.

"Yhdellä pojista on korkeampi kipukynnys, häntä hakkaamme enemmän"!

Ei...tää ei voi olla todellista...Nuo on Porvoosta |O .

Se yksikin pikkuinen poika reppana istui tuolissaan ja söi illallista, hiukan sivulle kääntyneenä.
Ukko mäjäytti ja sanoi "Älä väitä, etten varoittanut".
Niinkuin tommonen muutaman vuoden ikäinen lapsi nyt ymmärtäisi... :headwall:
Ämmä vaan hyssytteli pienempää veljeä sylissä, eikä tehnyt elettäkään pysäyttääksen sen psykoottisen rillipää ukkonsa!

Ja se kolmen tytön äiti (yksi jo muuttanut pois kotoa).
Tyttö pelaa pallolla sisällä, äiti menee varoittamatta ohi, nappaa pallon pois ja lyö tyttöä käteen.
Tervettä!

Mies katsoi hetken ja itsekin sitten vähän väkisin jouduin. Paha olo tuli sen yhden pojankin puolesta, ihan hullu mies ja vaimo vissiin pelkäsi yhtä paljon kuin muksunsakin kun oli semmoinen tohvelieläin. Ei oo miun vastuulla mutta pahalta tuntuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Naakula:
Mies katsoi hetken ja itsekin sitten vähän väkisin jouduin. Paha olo tuli sen yhden pojankin puolesta, ihan hullu mies ja vaimo vissiin pelkäsi yhtä paljon kuin muksunsakin kun oli semmoinen tohvelieläin. Ei oo miun vastuulla mutta pahalta tuntuu.
Tottakai saakin, ja jopa ehkä ns. "pitääkin tuntua pahalta".... Se osoittaa myötätuntoa.

Itse siis en ole katsonut, nauhalle menee.

Itse rinnastin tätä alunperin siihen tapaan hahmottaa asioita, mikä joillain on (ei sinulla), että jos edes tohtii katsoa, on tavallaan kanssasyyllinen.... Sitä en ihan heti tajua. Enkö mässää tämmöisillä jutuilla siltikään.

Alkuperäinen kirjoittaja Tammikuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Naakula:
Tottakai saakin, ja jopa ehkä ns. "pitääkin tuntua pahalta".... Se osoittaa myötätuntoa.

Itse siis en ole katsonut, nauhalle menee.

Itse rinnastin tätä alunperin siihen tapaan hahmottaa asioita, mikä joillain on (ei sinulla), että jos edes tohtii katsoa, on tavallaan kanssasyyllinen.... Sitä en ihan heti tajua. Enkö mässää tämmöisillä jutuilla siltikään.
Joo tiedän kyllä mitä tarkoitat.

Huh huh. Olo on kai kuin pitkän maratonin jälkeen. Takki on tyhjä. Miten voikin aikuiset ihmiset olla noin TYHMIÄ???? Tuntuu niin pahalta noiden lapsien puolesta. Onneksi sitä viimeistä pariskuntaa sentään edes hävetti ja toivottavasti ovat oikeasti lopettaneet lyömisen. Se pieni poika parka :( . Ensin on hemmoteltu ja lellitty,sitten tulee "vihollinen" taloon pikkuveljen muodossa ja sitten alkaa hakkaaminen. Ei ihme että tuo lapsiparka koetteli rajojaan ja käyttäytyi huonosti. Voi itku miten sääliksi häntä kävi...ja kaikkia väkivallalla kasvatettuja lapsia :( .
Joo tää on jo hysteeristä, multa vaan sais kaikki tuollaisesti totaalisesti kieltää. Niin voimakas empatiankyky mulla(välillä valitettavastikin), että aina kaikki sattuu muhunkin :( .

MySelene
niin ja sekin pisti korvaan että saa lyödä kunhan ei jää arvet. :eek: entäs ne arvet sisäpuolelta mitkä ei näy mutta vaatii terapiaa ja ei välttämättä silti auta. tuli tosi kurja olo ku katteli sitä touhuu. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
toi Angela saa kyllä turpaansa muutaman vuoden päästä. ja kaikki noi vanhemmat sietäis pientä selkäsaunaa niin ne tietäis miltä tuntuu. :( :(
Niimpä!
Eukko läpsii lastalla lapsiansa minkä ehtii...Sitten kun se psykologi/psykiatri/mikä lie lääkäri yritti neuvoa sitä järjellisempään suuntaan, eukko vaan vänkää vastaan ja väittää, jotta ainoastaan lyömällä ne uskoo.
melko ristiriitaista, kun lapsia tarvitsee kuitenkin mäiskiä monta kertaa päivässä... :|

Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
niin ja sekin pisti korvaan että saa lyödä kunhan ei jää arvet. :eek: entäs ne arvet sisäpuolelta mitkä ei näy mutta vaatii terapiaa ja ei välttämättä silti auta. tuli tosi kurja olo ku katteli sitä touhuu. :'(
Niillä oli kyllä NIIN uskomattomia selityksiä touhulleen :eek: .
Ne uskovaisetkin (kuten uskovaiset aina ) vetosivat siihen uskoonsa ja vakuuttivat, jotta raamattukin sallii kurittamisen. :headwall:

Se rillipäinen ukko (jolla oli 2 pientä lasta ), oli kyllä niin käsittämättömän kamala sitä poikaansa kohtaan, jotta meinas parku tulla kun sitä katsoi.
Sitten kysyy kameran edessä pojalta, että "Vihaatko sinä minua, kun lyön sinua?"

Jos se laps reppana olis uskaltanut sanoa, että vihaan...miten paljon se olisi sitten mahtanut lyödä sitä? :'(

vieras
Katsottiin miehen kanssa vaikka harvoin katsotaan noin muuten noita 4D-dokkareita. Mutta eihän tuossa kyllä ollut mitään siihen viittaavaa että olisivat YRITTÄNEET olla lyömättä lastaan kuukauden ajan! Nehän löi ihan ohi mennessäänkin ja se yks akka heilui sen kauhansa kanssa. Hullun näkönen koko nainen:(

Muta se Angela jolla oli 3 lasta niin sen toinen pojistahan sanoi että he vaan kerää vihaa aina kun se lyö turhaan (eli siis osaksi ajattelivat että on oikein kun heitä lyödään ja kai se ajattelu tulee siitä kun tuohon on kasvatettu) ja joskus he kostaa sille.

Sen Mitchellin isä oli kyllä aika karsea tapaus ja sitten vielä äitikin lähti mukaan hommaan.

Ja kaks muijaa (Aaronin äiti ja sitten olikos joku Eloise-tyttö sillä toisella äitillä) vaan virnistelivät idiootin näköisinä ja tuumivat että pitäis hakata vähän enempi vielä. Ei jestas! Toivottavasti tuommosiin alettas puuttua ja sais linnaa moisesta!!!

Minusta tuo dokumentti oli typerä pintaraapaisu joka keskittyi vain lyömisen näyttämiseen ja vanhempien perusteluiden näyttämiseen. Mitä nuo oikeasti muka yrittivät? Miksi ei näytetty laajemmin keskustelua ammattilaisten kanssa?
Sen Mitchellin isä tuumas että ei oo paljon jos lyö lastaan 100krt vuodessa... Mitäs jos vaimo (tai joku muu) alkas mätkiä äijää joka toinen päivä tuumien etteihän se oo mitään jos lyö aikuista 200krt vuodessa?

Itse kuiten myönsivät että ovat hemmotelleet lapsen piloille kun ajattelivat että eivät saa lisää lapsia. Sitten kun tuli vauva niin keskityttiin vain siihen ja alettiin läpsiä isompaa heti jos lähestyikin vauvaa.

KÄSITTÄMÄTÖNTÄ!

Yhteistyössä