Lyhyt kk-kierto ja raskaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Annemari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Annemari

Jäsen
20.03.2007
96
0
6
Miten vaikuttaa raskautumiseen? Minulla nyt takana 2 luomukiertoa joiden pituudet 20 ja 23 päivää.Oviksesta ei ole hajuakaan,pari kertaa olen digitestillä koittanut bongata mutta negaa näytti.

Tiistaina soittaa neuvolasta ja silloin voin kysyä tarkemmin ja jos vaikka pääsisin lääkärin juttusille kun asia vaivaa sen verran kovasti,ikää minulla on 30v joten raskaaksi tulo ei enää niin itsestäänselvyys ole,siksi haluan saada selvyyden.

Pillereiden kanssa kierto oli n.28 päivää.

Edellisen kerran neuvolantäti ei ottanut juurikaan kantaa asiaan,sanoi että odottelet ihan rauhassa..

Mulla oli tilanne samankaltainen ja sain Terolutit kiertoa pidentämään. Noin lyhyellä kierrolla lueaalivaihe ei ole riittävän pitkä, limakalvo ei ehdi paksuuntua eikä kaveri pääse kiinnittymään :) Käy lääkärissä ja pyydä Terolut-kuuri. Mulla auttoi heti toisella kierrolla, tätä ennen oltiin jo aikamme koitettu luomuna eikä onnistunut. Olin 31.v.

Pillereiden lopettamisen jälkeen menkat voi tulla kyllä miten sattuu monen kierron ajan. Yleensä suositellaan,e ttä jos kierto on keskimäärin alle 21 päivää, niin lääkäriin.
Uskon että sun kierto tasautuu normaalipituiseksi.

Yhteistyössä