T
tyttöjen äiti
Vieras
Mites on, kun osittaisesta työajasta saa korvausta kelalta , kun lapsi on ekalla ja tokalla luokalla, mut entäs esikoulu, kuuluuko sekin siihen?Entäs te, jotka ette saa korvausta ,kuinka paljon "häviätte" kuussa käteen rahaa?