?
...
Vieras
Käytiin äsken hoitotädin luona katsomassa ja se oli ihan kauhissaan, että kuinka mä kahdelta tulen jo hakemaan lasta pois. Että kuulemma kauhen hankalaa... Lapset nukkuu siihen aikaan ja sitten pitää herättää ym. ym. Siis miten se teillä on järjestetty? Nukkuuko teidän lapset niin kauan päikkäreitä 2-3 tuntii? Meillä ollaan menty päikkäreille puolilta päivin ja viimeistään kahdelta jo herätty. Tekeväthän äidit vuorotyötä ja hakevat lapset päivällä pois. Onkohan tässä nyt vaan joku oma lehmä ojassa tyyliin, että saa vähemmän rahaa, kun lapsi on vähemmän aikaa hoidossa tai jotain. Osittaiselle aion kyllä jäädä, työaika kasista kahteen ja lapsi vuoden ikäinen.