M
miukuliina
Vieras
Onko niin, että luumupuu antaa satoa vain joka toinen vuosi? Jostain olen näin kuullut.
Viimevuonna meidän puu oli aivan täynnä luumuja, tänävuonna ei ole ensimmäistäkään tulossa. En ole huomannut, että tuo puu olisi missään vaiheessa edes kukkinut. Vai onko yöpakkaset vieneet sadon?
Viimevuonna meidän puu oli aivan täynnä luumuja, tänävuonna ei ole ensimmäistäkään tulossa. En ole huomannut, että tuo puu olisi missään vaiheessa edes kukkinut. Vai onko yöpakkaset vieneet sadon?