narsissi Aktiivinen jäsen 18.07.2007 1 180 0 36 11.08.2009 #1 Mikä on sellainen nimi, jonka voisi antaa lapselleen ilman, että aikuiset ihmiset inhoavat sitä? Onko jonkun palstalaisen lapsella sellainen nimi, mitä et ole kuullut haukuttavan missään? Eli listataanpas yleisesti hyväksyttyjä nimiä tähän!
Mikä on sellainen nimi, jonka voisi antaa lapselleen ilman, että aikuiset ihmiset inhoavat sitä? Onko jonkun palstalaisen lapsella sellainen nimi, mitä et ole kuullut haukuttavan missään? Eli listataanpas yleisesti hyväksyttyjä nimiä tähän!
F firequeen harmaana Vieras 11.08.2009 #2 meidän säteemme, oikea nimi on senja eikä kellään ole siihen nokan koputtamista ollut sädettä jotkut äimistelevät, mutta se onkin vain kutsunanimi...
meidän säteemme, oikea nimi on senja eikä kellään ole siihen nokan koputtamista ollut sädettä jotkut äimistelevät, mutta se onkin vain kutsunanimi...
Rieputarallaa Aktiivinen jäsen 20.06.2005 48 269 -3 36 JKL 11.08.2009 #3 Otsoa ei oo inhonnut muut kuin Bad Bitch, eikä häntä tässä tapauksessa lasketa :kieh: :kieh: :kieh:
Klonkku Aktiivinen jäsen 07.03.2008 13 581 1 36 11.08.2009 #4 Ihan liian monista, ei millään voi luetella kaikkia
narsissi Aktiivinen jäsen 18.07.2007 1 180 0 36 11.08.2009 #5 No olihan tuolla inhokkilistassakin ihan hirveästi nimiä, mutta silti niitä tuli lueteltua. Välillä olisi mukava kuulla positiivisiä kommentteja nimistä, eikä aina sitä marmatusta. "Kun mikään ei ole hyvin"
No olihan tuolla inhokkilistassakin ihan hirveästi nimiä, mutta silti niitä tuli lueteltua. Välillä olisi mukava kuulla positiivisiä kommentteja nimistä, eikä aina sitä marmatusta. "Kun mikään ei ole hyvin"