Mistä lasten nimistä pidätte?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja narsissi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

narsissi

Aktiivinen jäsen
18.07.2007
1 180
0
36
Mikä on sellainen nimi, jonka voisi antaa lapselleen ilman, että aikuiset ihmiset inhoavat sitä?

Onko jonkun palstalaisen lapsella sellainen nimi, mitä et ole kuullut haukuttavan missään?

Eli listataanpas yleisesti hyväksyttyjä nimiä tähän!
 
meidän säteemme, oikea nimi on senja eikä kellään ole siihen nokan koputtamista ollut :) sädettä jotkut äimistelevät, mutta se onkin vain kutsunanimi...
 
No olihan tuolla inhokkilistassakin ihan hirveästi nimiä, mutta silti niitä tuli lueteltua.

Välillä olisi mukava kuulla positiivisiä kommentteja nimistä, eikä aina sitä marmatusta.
"Kun mikään ei ole hyvin"
 

Yhteistyössä