Luullaanko sinua ikäistäsi vanhemmaksi, nuoremmaksi vai samanikäiseksi kuin mitä olet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummomainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Öbaut 27-vuotiaaksi saakka luultiin nuoremmaksi, nyt varmaan ihan ikäisekseni =)

Tässä päivänä muutamana tuli työpaikalla puhetta työpaikanvahdostani. Eräs keikkalainen sanoi että hän ymmärtää että nuoret haluavat kokeilla eri työpaikkoja ja tehdä erilaista työtä :O Mä olen siis 31-v ja tuo keikkalainen 41-v.. Onko 41 tosiaan niin ikäloppu ettei halua mitään uutta tai erilaista, tai ainakin ilmeisesti hän on sellainen :snotty:
Mun mielestäni elämä vasta alkaa nyt kun ikää tulee enemmän ja enemmän :D

Viimesin kerta kun on tullut tämä ikäjuttu puheeksi niin veikkaukset mun iästä on osuneet ihan lähelle mun oikeaa ikää, eli nyt 26v. Parikymppisenä luultiin 26-27-vuotiaaksi, mutta sitten taas papereita kysyttiin ahkerasti vielä pari vuotta sitten???

Eli mua luullaan kaikenikäiseksi?

Mun mielestäni elämä vasta alkaa nyt kun ikää tulee enemmän ja enemmän :D

Ihan sama! Mua jotenkin ärsyttää kun halutaan olla nuorempia.... Sanoin kerran mummoille kun pyykkituvassa päivittelivät ryppyjään että "Mitä te siinä vingutte, moni ei elä samanikäiseksi. Mä ainakin olen ylpeä jokaisesta juovasta kasvoillani, ne kertoo elämästä". Ne mummot katto mua ihan tyrmistyneenä... Ja sitten jatkoivat sitä päivittelyä.... hohhoi..

[QUOTE="hah";22247209]On se vaan jännä, että melkein kaikkia luullaan nuoremmiksi :D

Niin luultiin minuakin - ennen lapsia. Nyt luullaan oman ikäiseksi tai vanhemmaksi. Vuosien valvominen jätti jälkensä :( Olen 32v.[/QUOTE]

Täysi peesi tähän!

Mua luullaan aika usein n. 10 v nuoremmaksi. Ikää mulla on 46.

Itseni mielestä ikä näkyy kyllä kasvoista, mutta ehkä mä en käytökseltäni ole niin "aikuismainen" (lue fiksu ja filmaattinen) että kukaan uskoisi mua oikean ikäiseksi.

[QUOTE="heh";22247128]Jaa miksiköhän 99 % luullaan nuoremmaks ;)[/QUOTE]

Varmaan siksi jos joku sanoo naiselle "luulin sua paljon nuoremmaksi" niin nainen muistaa sen vielä 10 vuoden päästä. Siinä unohtuu ne kaikki muut kommentit jolloin naista on luultu ikäisekseen tai vanhemmaksi :D
Ja moni mies varmaan imartelee naisia sanomalla " näytät ihan 3kymppiseltä" Vaikka todellisuudessa nainen näyttää 50 vuotiaalta.
Onhan näitä kuultu. Ja itse näytän varmasti vähintäänkin ikäiseltäni.

Yhteistyössä