Luullaanko sinua ikäistäsi vanhemmaksi, nuoremmaksi vai samanikäiseksi kuin mitä olet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummomainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mua luullaan vanhemmtaksi, asiaan vaikuttavat varmasti lapset ja mua liki parikymmentä vuotta vanhempi mieheni. tosin on kyllä ennenkin luultu yleensä vanhemmaksi.. käytöksen perusteella, uskoisin, ennemmin kuin ulkonäön. toivottavasti :D

Jotkut on luullut nuoremmaksi, suurin osa varmaan ajattelee mun olevan sen ikäänen mitä oikiasti olen. Vanhemmaksi mua on sanonut tasan yksi ihminen.

Mä muuten tiedän yhden 103-vuotiaan miehen josta voisin kyllä sanoa ulkonäön perusteella, että on korkeintaan 90v. :D

Lapsena mua luultiin vanhemmaksi. Kun olin jotain 7-8, yksi mies tuli kysymään että oletko sä 12v. Johtui pituudesta, oli päätä pidempi kun muut. Nyt olen 29v ja luullaan paria vuotta nuoremmaksi. Mutta koskaan ei ole henkkareita missään kyselty. :)

En oikeastaan jaksa välittää minkä ikäiseksi ihmiset minua luulee, kun en oikeastaan sille voi mitään. Tärkeämpää on vaikuttaisin ihan kivalle ihmiselle kuin että minkä ikäinen.

Mutta jos nyt asiaa alan pohtimaan niin ehkä yleensä noin. 8-10 vuotta vanhemmaksi (noin 36-37v luulee minua saman ikäiseksi kuin he) mutta jos vedän vähän virttyneemmät vaatteet päälle ja hiukset ponnarilla niin kysytään papereita. Ikää siis oikeasti 27.

Eiköhän tuo ole suunnilleen itsestäänselvyys ett kaikkia "luullaan" nuoremmiksi mitä oikeasti ollaan. :D jos pitää arvata jonkun naisihmisen ikää niin ihan käsi sydämellä - kuka oikeasti sanoo sen oikean veikkauksen, ehkä muutaman vuoden siihen lisätenkin? eiköhän sitä automaattisesti vedetä varmuudeksi se muutama vuosi pois jotta vältettäisiin molemmille kiusallinen tilanne. Eiköhän valtaosa naisista toivo näyttävänsä mielellään sen muutaman vuoden nuoremmalta...

Eiköhän tuo ole suunnilleen itsestäänselvyys ett kaikkia "luullaan" nuoremmiksi mitä oikeasti ollaan. :D jos pitää arvata jonkun naisihmisen ikää niin ihan käsi sydämellä - kuka oikeasti sanoo sen oikean veikkauksen, ehkä muutaman vuoden siihen lisätenkin? eiköhän sitä automaattisesti vedetä varmuudeksi se muutama vuosi pois jotta vältettäisiin molemmille kiusallinen tilanne. Eiköhän valtaosa naisista toivo näyttävänsä mielellään sen muutaman vuoden nuoremmalta...

no ainakin uskoisin ettei kukaan nainen suoranaisesti ilahdu kuullessaan näyttävänsä 15-20 vuotta vanhemmalta kuin on...
ite olen muuten aika huono arvaamaan toisten ikää

Viimeksi muokattu:
kuulun siihen vähemmistöön ;) eli mua luullaan vanhemaksi mitä olen näin on ollut jo teinistä lähtien kävin 15v baarissa ja ostin tupakkia ja kaljaa kaupasta harvoin kysyttiin papereita

Nuoremmaksi. Olin ala-asteella sijaisena ja mua luultiin oppilaaksi ( toiset opettajat). Bussissa myisivät lastenlipun ihan väkisin. Yleensä mua luullaan vähän yli 20v, vaikka siis täytin just 33v.

Niin no minä en ainakaan perusta sellaisista iän arvailuiluista, jotka tehdään näin 'hei arvaaks muuten paljon män täytän seuraavaks' 'no, hmm... 16 tietysti, et ainakaan 30!' :D Vaan siis siihen, että esim. bussissa myydään lastenlippua, baareissa/kaupassa kysytään papereita (tosin nehän täytyy nykyään kysyä, jos henkilö näyttää alle 25-vuotiaalta), kysytään, että missä olen yläasteella ym. Ja aiemmin tuolla jo mainitsin, että varsinkin vaikkapa joidenkin baarissa juuri tapaamiensa henkilöiden tai iskumielessä lähestyvän miehen ikäarvailuihin ei oikein ole luottamista koska niissä on just toi sun sanomas asia taustalla :D

Niin no minä en ainakaan perusta sellaisista iän arvailuiluista, jotka tehdään näin 'hei arvaaks muuten paljon män täytän seuraavaks' 'no, hmm... 16 tietysti, et ainakaan 30!' :D Vaan siis siihen, että esim. bussissa myydään lastenlippua, baareissa/kaupassa kysytään papereita (tosin nehän täytyy nykyään kysyä, jos henkilö näyttää alle 25-vuotiaalta), kysytään, että missä olen yläasteella ym. Ja aiemmin tuolla jo mainitsin, että varsinkin vaikkapa joidenkin baarissa juuri tapaamiensa henkilöiden tai iskumielessä lähestyvän miehen ikäarvailuihin ei oikein ole luottamista koska niissä on just toi sun sanomas asia taustalla :D

niin ei kai ole paras mahdollinen tapa iskeä naista veikata tämän ikä reilusti yläkanttiin :D

Paitsi jos iskee todella nuorta naista... 16-vuotiaillehan PITÄÄ sanoa, että vau kun sä näytät aikuiselta, yli kakskymppiseltä, siinä iässä kun tahtoo olla vanhemman näköinen :D Mutta sitten kun ikää alkaa olla 20, rupee toivomaan että näyttäis nuoremmalta...

Niin juuri :D

Oikeasti, miehillä on tosi rankkaa eikä yhtään tarvi ihmetellä poikamiesten lukumäärää!

no ainakin uskoisin ettei kukaan nainen suoranaisesti ilahdu kuullessaan näyttävänsä 15-20 vuotta vanhemmalta kuin on...
ite olen muuten aika huono arvaamaan toisten ikää

Itse oloen kanssa huono arvioimaan ihmisten ikiä. Jos näen naisen njota voisin ehkä pitää 35v ikäisenä niin jos arvaamaan joutuu niin mielummin kuitenkin sanon että jotain 30v tai vähän päälle kuin sen 40v tai ehkä vähän ali. Kun loppupelissä tuo ihminen voi olla kumpaa hyvänsä ja mielummin sitä vissiin nelikymppisenä kuulee näyttävänsä kolmekymppiseltä kuin päinvastoin.

Itseasiassa kiusallisia nuo tilnateet missä tekee arvion yläkanttiin, ja vielä kiusallisempia jos niitä käy sitten selittelemään "ei, siis et sä kyllä oikeasti nelikymppiseltä näytä kun sun ihokin on noin nuorekas. Sen täyty ollaan vaan tämä valaistus ja tuo vaatetus joka hetken antoi vääristynyttä kuvaa... tai siis ei sun vaatteissa mitään vikaa ole!..."

Yhteistyössä