Luulin äsken että lapset nukkuu sikeästi, mutta yhtäkkiä poika huusi: Äiti apua!

Menin katsomaan, niin poika makasi sängyssään ison tavaravuoren alla ihan hädissään. Pikkusisko (3v.) ei ollut saanut unta, ja oli kasannut veljensä päälle ison keon mm. vaatteita, kirjoja, pehmoleluja, muita leluja, kyniä. Meinasi vähän naurattaa, mutta raukka oli ihan hädissään kun heräsi sieltä kamojen alta.

Kun toruin tyttöä, niin se sanoi kirkkain silmin: se oli vahinko! :LOL:
Kaikkea se keksii.
 
"oona"
Mun 2v eilen, kun menin nukkumaan (hän oli nukkunut jo pari tuntia) kysyi multa, että "oletko äiti?" :D Ei raukka nähnyt hämärässä ja mietti kai, että kuka mun viereeni kömpi. :)
 
:D
Lapset kyllä keksii järjestää ihan ihmeellisiä tilanteita :D

Me ollaan muutomia kertoa löydetty lapset nukkumasta sängynalta (ne on menneet sinne telttaretkelle, kovalle lattialle tyynyjen ja peittojen kanssa nukkumaan).
 
"Se oli vahinko" on selitys, jota kannattaa aina kokeilla :D

Mulle taas kävi jokunen ilta niin, että kuvittelin lasten olevan ja pysyvän hereillä, kun menen iltalenkille, enkä ota avaimia mukaan. Sovittiin, että he avaavat mulle oven kun tulen - soitan kun olen ovella, ja sitten avaavat (eivät saa avata jos joku koputtaa). No, totta hitossa molemmat oli nukahtaneet. Soitin sitten montakymmentä kertaa molempien kännyköihin (äänet päällä, kuului pihalle asti mutta ipanat vaan nukkuivat) & hakkasin lastenhuoneen ikkunaa & huusin raollaan olevasta keittiön ikkunasta...turhaan. Reilu puoli tuntia meni pihalla värjötellessä, miehellekin soitin ja sain vastaukseksi että "hähää, onneksi on nätti ilma, mä oon kotona n. tunnin päästä" (kele :D) kunnes soitin taas kerran lapsille, ja toinen lapsista vastasi että "moi". Ja avasi mulle oven, ihan unenpökkyrässä, muistamatta mitään aamulla.
 

Yhteistyössä