P
päättää
Vieras
*päättää itse* ei sitä voi muiden kokemusten perusteella valintaa tehdä.Aloitat vaikka ilman vaunuja ja sitten ostat jos tuntuu että tarvitsee.Helppoa,mutta totta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Meillä tulee ikäeroa 2 vuotta ja laudalla ajateltiin pärjätä, tuskin tarvitaan sitäkään.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Mä ihmettelen kun nykyään on "pakko" olla tuplat. Ollaanko me laiskempia kuin meidän vanhemmat tai hätäisempiä, ettei jakseta/ehditä odottaa että isompi lapsi kävelee omaa tahtiaan vai mitä? Vai onko nykyajan lapset huonompia kävelemään kuin ennen? 70-80-luvuilla vain kaksosten vanhemmilla oli tuplarattaat ja hyvin silloinkin pärjättiin.. esikoinen käveli, pyöräili tai sitä kannettiin.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Mä ihmettelen kun nykyään on "pakko" olla tuplat. Ollaanko me laiskempia kuin meidän vanhemmat tai hätäisempiä, ettei jakseta/ehditä odottaa että isompi lapsi kävelee omaa tahtiaan vai mitä? Vai onko nykyajan lapset huonompia kävelemään kuin ennen? 70-80-luvuilla vain kaksosten vanhemmilla oli tuplarattaat ja hyvin silloinkin pärjättiin.. esikoinen käveli, pyöräili tai sitä kannettiin.