Luuleeko naiset, että kaikkien perään kuolataan ja heitä himoitaan.

• Viestiketjun aloittaja "Miäs"
  • Ensimmäinen viesti
"Miäs"
Ajattelin kysäistä sillä asia jäi vaivaamaan yhdestä keskustelusta, sillä eihän tämä pidä paikkaansa. Pelkästään se ei riitä että on nainen, pitää olla oikeasti hyvännäköinen.

"Miäs"
[QUOTE="Yksvaan";23404109]Tjaa, mut katsos kun sun maku ei ole sama kuin jonkun toisen maku.[/QUOTE]

Onhan se noinkin, mutta ei tavikset herätä mitään eläimellisiä kuolaamisreaktioita.

Non compos mentis
En ole samaa mieltä. Toki on paljonkin naisia, joiden perään ei kukaan kuolaa, MUTTA hyvännäköisyys ei todellakaan ole ainoa kriteeri. Osasta ihmisistä huokuu sitä jotakin paremman termin puutteessa. Ihminen voi olla kaiken ymmärretyn kauneuden ulkopuolella, mutta asenne tms. voi vetää toisia ihmisiä hänen puoleensa.

nuori nainen
No en todella luule että kaikki miehet automaattisesti kuolaa minun perään. Mutta kyllä se niin on että miehet minuun paljonkin kiinnittävät huomiota, niin nuoremmat ja vanhemmat. Ei kaikkia voi eikä tarviikkaan miellyttää. Eivät kaikki päällisinpuolin hyvännäköiset miehet hetkauta minua suuntaan eikä toiseen, tärkeää on sisäinenkin puoli jotta saa minut kuolaamaan itsensä perään. Täytyy olla kaikinpuolin kiinnostava. Jotkut liian itsevarmat ja kunnon gold digger tyypit eivoisvähempääkiinnostaa, täytyy vielä mainita että vaikka niitä saisinkin. :D

w
No kyllä mä olen siinä käsityksessä (ihan kokemuksesta) yksin liikkuva nainen on miehille iskuyritys.
Silloin, kun en juurikaan liikkunut yksin niin melkein unohtui, mutta lapset on kasvaneet ja pääsen liikkeelle myös ilman heitä. sama toistuu vaikka painoa ja ikää on tullut lisää roimasti.

Emmä mitään luule. Mulla on muutakin tekemistä ja ajattelemista ja luulemista, kuin pohdiskella tuolla kulkiessani, että "kuolaakohan toi mua ja toi ja toi".
Ja jos niin nyt kuitenkin jostain syystä sattuisi käymään, niin mä en tod.näk. huomaisi asiaa, vaikka liukastuisin siihen kuolalätäkköön.

ei vetävä
No, mun perään ei kyllä kuolaa kukaan :( Oma mies kai sentään tykkää, mutta ei sekään mun perään kuolaa. En mä enää nykyään oo kovinkaan hemaseva tällä kropalla :(

"myy"
No ei todellakaan luule.... mutta oisihan se mukavaa jos edes joskus itsenikin kohdalla kävisi niin. Tänään näin ilmeen jota en koskaan ole nähnyt, ei sillä että katselisin miesten kasvoja niin että voisin rekisteröidä kaiken.Seisoin ystäväni kanssa kaupassa ja tapa jolla vieras mies katsoi häntä....selvä kuolaus ilme.

en usko
Tuskin. Suurin osa naisista tajuaa kauneutensa voiman, vasta kun se on mennyt.

Ei suomessa kauneudella ole mitään arvoa. Se on jotain halveksuttavaa kuten ylipäänsä naiseus.

Ehkä jossain muualla kauneutta arvostetaan. suomen juntit arvostavat vain rahaa ja sitä joka on röyhkeä. Muuallla ehkä arvostetaan myös kauneutta ja älyä ja sivistystä ja hyviä tapoja? ei suomessa.

en usko
Enemän on näitä juntteja jääkiekkoilijoita tai formula-autoilijoita, tai muita öykkäreitä, jotka luulevat kaikkien naisten kuolaavan peräänsä kun heillä on rahaa.

Yhteistyössä