Kiitos vahvistuksista! Me kokeillaan sitä aprikoosia seuraavaksi.
Meil ei ollutkaan 8kk neuvolaa ollenkaan, käytiin vaan sillon 7,5kk paino/pituuskontrollissa. Seuraava lääkärineuvola on juhannuksen jälkeisellä viikolla, joka on periaatteessa 9kk neuvola. Katotaan syynätäänkö meillä mitä....
Pinsettiote meillä on selvästi "työn alla". Ei ihan pieniä roskia vielä osaa poimia, mutta sormillaan niitä "viskoo" lattialla. Esim. lelujen valmistuslapuista kyllä ottaa pinsettiotteella kiinni, kun ovat kai riittävän isoja. Tääkin taito on kyllä tullut vasta tässä muutama viikko sitten, että aika uusi juttu on.
Ja meilläkään ei vielä kovin ryömitä, vaikka nyt on parina päivänä päässyt vähän eteenpäin kun tarpeeksi tsemppaa. Taitaa olla aika laiska-jaakko tuo meidän neiti, kun näyttäis että osais kyllä ryömiä kun vähän viitsis enemmän yrittää. Konttausasentoa kanssa kovin on harjoitellut mutta tulee sieltä aina nenälleen kun ei osaa niitä käsiä siirtää
Aika hidas on mielestäni ollut tämä meidänkin neiti oppimaan uusia juttuja, kun tuntuu että aina kauhean kauan harjottelee yhtä asiaa. Minä kun olen tällainen nyt ja heti -tyyppi itse.... :| Ja vertaan paljon tietysti lähipiirissä oleviin samanikäisiin, vaikka ei saisi. Niistä kun joku jo harjottelee kävelemistä
Meillä neiti on aika pienestä asti tykännyt seistä, mutta ei vielä seistessä ota askelia. Hän kun hyppii mielellään, niin kai sille hyppykeppi täytyy ostaa.... Onkohan tuo hyppiminen pahakin asia, kun neuvolassa viimeksi vähän siihen malliin mainitsivat? :|
Mäkin muuten tilasin 360prk tuota kukkakaalisosetta. Tänään pitäis tulla jos keskon varastossa on ollut. Täytynee mennä ihan autolla tuohon kauppaan kun eivät taida kärryihin mahtua =)
Meil on vielä pieniä pukluja tullut, mutta voipi olla että tänään/huomenna alotettas tuo aprikoosi. Katsotaan miltä tilanne näyttää.
Mukavaa päivää kaikille!! :flower: