Paulannelle ISOT onnittelut pienokaisista!!! Kuinka mahtavaa että lopulta kaikki meni hyvin, vaikka kurjaahan tuo että olet tavallaan joutunut kokemaan sekä alatie että sektion kivut, mutta lopputuloshan se tärkein on. :heart::heart:
Lumonalle tervetuloa tähän ihanaan ketjuumme! Kunpa sinulla nyt kaikki menisi hyvin, olet sen ansainnut noiden kaikkien ikävien kokemusten jälkeen. Mullakin on tänään perjantaina kasassa rv5+3 eli mehän mennään melkein samoilla päivilläkin.
Fannille onnea ihanista sydänäänistä. Olen itsekin ajatellut hommata tuon kotidoplerin tai itseasiassa olen aikonut täällä kysäistä että olisiko teistä jollakulla myydä sellaista? Mielellään ostaisin käytettynä kun kuitenkin niin hetken aikaa sitä tarvitsee. Luulen että kun liikkeet alkavat tuntumaan ei dopleria enää kaipaa... (?)
Tia-Tuu kiitos rauhoittavista sanoistasi. Vuotoja ei onneksi ole enää ollut. Tämä aika tosiaan plussatestin ja ultran välillä on Piinaa isolla P:llä. Varsinkin kun minulla ei tissi kipua kummempaa oiretta ole. Olo on niin normaali kuin olla voi. Olen kuitenkin lähes joka päivä tehnyt jonkun halpis testin ja viivat ovat todella vahvat ja ilmestyvät heti tikun kastuttua, joten yritän nyt pysyä rauhallisena ja uskoa hyvään... Tänään 10 päivää ultraan ja silloin kasassa 6+6. Klinikalla olivat sitä mieltä että kyllä syke silloin löytyy jos on löytyäkseen.
Oma napa: oireet ovat edelleen minimissä. Olen katsellut YouTubesta videoita raskausviikko 5:stä. Käsittämätöntä miten jenkkinaisilla tuntuu olevan masu pullahtanut jo nyt?!? Mulla kyllä rasvaa tossa vatsalla on ihan kiitettävästi, joten voi olla että aika kauan menee ennenkuin raskaus alkaa näkymään. Millä viikoilla olette huomanneet raskausmasun? Mua turvottaa iltaisin ja silloin näytän kuin olisin jo 6:lla kuukaudella.
Aamuisin masu on ihan oma itsensä... Tosiaan oireita ei ole muuta kuin rintojen aristus. Unikin maistuu, mutta luulen että se johtuu osittain stressin laukeamisesta kun raskaus viimein alkoi. Muita oloja edelleen odottelen innolla. 10 päivää ultraan. Miten voi aika mennä näin hitaasti??? Meinasin jo kerran aikaistaa ultraa, mutta päätin että odotan siihen maanantaille. Onpahan sitten "varma reissu" eikä jouduta uudestaan menemään parin päivän päästä jos sykettä ei näkyisikään liian aikaisen ultrauksen vuoksi. Oikein mukavaa viikonloppua kaikille ja nauttikaa pienistä pavuistanne. Ne on ihmeitä ihan jokaikinen!!!
-Weeru rv 5+3