Mistä
ulpunen niitä masutuubeja hankit? Mä en ole ostanut kuin kahdet äitiysfarkut H&M : ltä ja toistaiseksi olen mennyt entisillä farkuilla, mutta heti kotiintultua on ne ollut pakko avata. Ja taitaa olla ihan viimehetket, että niihin saan vatsan tungettua.
Hankin dopplerin ja mukava kuunnella OMIA sydänääniä :heart: En ole vielä löytänyt sillä vauvojen sykkeitä. Tiistaina neuvola ja katsotaan löytyykö siellä.
Hankinnoista muutoin: koliikkikeinun ostin tori.fistä, ei siksi, että koliikkia toivoisin, mutta ajattelin, että siinä voi toinen kölliä tyytyväisenä kun toista imetän
näinhän se menee, kaksi tyytyväistä ja eriaikaan nälköistä babyähän me saadaan
Kyllähän välillä tosiaan kauhistuttaa, että miten pärjätään kahden kanssa, mutta sitten taas tulee maalaisjärki peliin ja luottamus, tottakai pärjätään. Eihän mulla ole mitään muutakaan duunia vain nämä vauvat sitten seuraavat kolmevuotta
Eilen mietin, että onko tarkoituskin, että meille tulee tuplat, koska tämän jälkeen ei muita lapsia enää tule, jotta nämä saavat seuraa toisistaan ja tukevat toisiaan ja aina on se sisarus. Kovasti tässsä viimeaikoina tullut pohdittua asioita. Ja itkettyä. Tää on ihan karseeta miten herkillä sitä on ihan pienistäkin asioista.
Lääkkeiden purku minulla meneillään, nyt vähenee estrogeeni ja ensi viikosta lähtien luget. Asperiini 100 mg jatkuu viikolle 20. Helpottaa kummasti kun lääkkeet loppuu, sillä mulla ollut kello soimassa 6:30 ja vastaavasti illalla 18:30, jotta muistan lääkkeet ottaa. Saapahan sitten aamulla nukkua pidempään. Olisinhan voinut siirtää ottoajan myöhemmäksikin, mutta tuo on ollut työaikataulun mukaan.
Kovasti kiinnostaisi tietää sukupuolet, koska en ole hankkinut juuri vaatetta, haluan tietää millaisia hankin. Jotenkin olo on, että poikia nämä on, koska aiemmatkin lapseni poikia ja pahoinvointia ei ole ollut juuri heidänkään aikana, vaikka eihän se mitään merkitse. Mutta näin mä tunnen. Saa sitten nähdä...
Hyvää viikonloppua kaikille ja nautitaan sateettomista hetkistä ja ilmeisesti lämmintäkin luvassa
T. Paulanna ja pavut rv 9+3