Kiitos onnitteluista ! Ei tätä oikein todeksi usko, kun koko ajan pelkäsin löytyykö sieltä yhtä sykettä...
Nyt yritetään sulatella tätä uutista ja neuvolaankaan en vielä soittanut, mennään taas viikolla 8 ultraan ja sitten senjälkeen jos varailisi neuvolaa. Googlettanut olen kaikkea kaksosista, ihan lähipiirissä ei tuplia ole ja kaikki on niin uutta. Uskon, että pärjätään kyllä, olen aika jalat maassa tyyppi, kunhan nyt saataisiin vauvat hyville viikoille niin siitä eteenpäin on vain pärjättävä ja onhan tämä ehdottomasti tuplaonni
Mitä neuvolassa tehtiin
Sussuanna ?
Nyt sitten alkoi se heikotus ja huono olo, tänään aamulla join vielä kupin kahvia, mutta sitten olinkin huonovointinen ruoka-aikaan asti ja oksennus ei ollut kaukana. Ja se väsymys, kylässä oltiin ja oli ihan pakko lähteä kotiin päikkäreille.
Tästä ilouutisesta tietää minun paras ystävä ja siskoni, muille ei kerrotakaan vielä, milloin ? En tiedä, ei ainenkaan ennen seuraavaa ultraa.
Ensi viikosta vähennän kortisonia ja seuraavalla viikolla sen lopetan. Estrogeeni ja Luget jatkuu vielä, seuraavassa ultrassa saan niistä taas ohjetta.
Harmittavan hiljainen on täällä tuo monikko-odottajien palsta, olen sitä lueskellut, mutta siellä ei oikein juttua nyt ole...
Koittakaa kestää mua, mulla varmaan niitä kysymyksiä nousee tässä matkan varrella ja te kaksosten äidit käykää ihmeessä kertomassa kuulumisia
Kohta. Mä varmaan alan googlettaan vaunuja, kun olin jo mielessäni valinnut Emmaljungan valkoiset nahkavaunut, niitä ei tuplana ole ja taitaa olla nuo Emmaljungat aika isot muutoinkin...tosin isot pyörät tarvii täällä maalla. Joko
johkunen olet vaunut hankkinut ?
Maanantaina alkais työt ja olo ei oo kaksinen, ehkä se siitä kun on pakko vaan selviytyä seuraavat viikot. Olen huomannut, että auttaa kun imeskelee pastillia
T. Paulanna ja pavut 6+3