Onnea kaikille vauvan jo saaneille !
Tulen kurkistamaan tänne (lukenut olen tämän ketjun olemassolosta lähtien tätä sillointällöin) tai koitan työntää ainenkin isovarpaani jo tänne:
kahden blaston siirto tehty minulle viikko sitten tsekeissä, plussaa saanut testeihin jo pp 4 lähtien ja tänään olisi siis vielä piinapäiviä ennen virallista testipäivää viikonloppuna.
Miten teille on laskettu nuo raskausviikot, punktiopäivänkö mukaan ?
Kerron hieman itsestäni : yritystä saada vauva yli kaksi vuotta, ensin yritettiin miehen simpoilla ja luovutetuilla munasoluilla Tartossa ja niistä tuloksena pelkkää negaa. Viimeisestä alkioadoptiosta Tartossa kemiallinen raskaus.
Nyt toinen siirto blastoilla tsekeissä tehty ja ekalla kerralla kahdesta blastosta kemiallinen ja nyt siis plussa, mitä ei ole tosin verikokeella vielä edes tarkistettu, mutta viivat ja plussat on vahvat, digi eilen päiväpissasta :raskaana1-2. Uskottava se on :heart:
Toivon niin sydämestäni, että tämä jatkuu ja saan vauvan syliini ja mieheni pääsee myös kokemaan syntymän ihmeen ja saamme yhteisen vauvan. Minulla on kolme lasta, jotka jo isoja ja miehelläni ei ole, joten täysin uuden edessä tässä ollaan ja tätä niin kovin toivottu
Kaikille teille onnea vaiheisiinne, osa on jo saanut vauvan ja osalla kohta synnytys tulossa, jännää...