MoiHeippatirallaa!
Olen uusi täällä
Meillä on lahjasolutaival alkuvaiheessa. Ystäväni on lupautunut luovuttamaan meille munasolujaan ja kävi ensikäynnillä tällä viikolla. Jouluviikolla hänellä on psykologin aika. Sitten meidät kutsutaan psykologille ja lääkärille.
Kuinka monta psykologikäyntiä teillä on ollut? Minkälaisia keskustelut on olleet? Onko täällä muita joilla tuttu luovuttaja?
Miten kauan on mennyt, että päästään ”itse asiaan” eli alkionsiirtoon?
Ymmärrän kyllä, että tässä on tarkat lakipykälät eikä hätiköidä voi, mutta tottahan sitä tekis mieli edetä varsin nopeaan
Meillä myös tuttu luovuttaja, oma siskoni
Psykologi käyntejä oli niin että siskoni kävi yksinään, sitten kävimme myös minä ja mieheni yhdessä ja lopuksi vielä me kaikki kolme yhdessä. Keskustelut olivat ihan mukavia ja lähinnä psykologi heitti ilmoille kaikenlaisia kysymyksiä ja ajatuksia. Meille tämä on ollut alusta asti mielessä kun hoidot omilla soluilla aloitettu, että jos vain tulee tilanne niin sisko on valmis auttamaan. Joten meille ehkä psykologi käynnit oli sinänsä helpot eikä herättänyt mitään kummastuksia ym, sillä niin kauan tämä ajatus pyörinyt taka-alalla omassa luovuttajassa myös se plussa, että hyvinkin nopeasti päästiin hoito aloittamaan, heti kun psykologi käynnit oli köyty ja psykologi näytti vihreää valoa. Eli melkeinpä heti sitten seuraavasta kierrosta taisi hoidot alkaa. Alkiot pakastettiin joten sitten oman kierrom mukaan päästiin alkion siiirtoon. Eli hyvinkin nopeasti lähti homma etenemään kun pakolliset psykologi käynnit oli ohi